MAMMABLOGGER FOR EN DAG

Jeg ble ringt av storesøster tidligere i dag. Hun trengte hjelp med lillegutt og jeg hadde ingen viktigere planer så det passet bra. Det er det som er så fint med dagene mine. De kan som regel alltid gjøres om i siste liten. Spesielt nå om sommeren hvor det er ekstra rolige tider for oss bloggere, som for de fleste i andre yrker.

Nå sitter jeg altså med lillegutt på fanget mens jeg skriver til dere og prøver med som "mammablogger" for en dag. Gøy og krevende.. Det er en stund siden jeg har sett han nå, derfor var det ekstra koselig med besøk. Dessuten er det heller ikke dumt å øve seg litt på hvordan livet en gang blir med små barn i hus og denne bloggen. Ønsket er å ta dere mer og mer med inn i hverdagen min. Jeg vet at flere av dere har etterlyst det og skal derfor gjøre så godt jeg kan fremover.

Men nå er det en som begynner å bli utålmodig her. Det er jeg ikke vant til, kjenner jeg. Hehe! Vi blogges mer senere. Nå skal vi komme oss ut i det fine været <3

PS. Legg merke til at lillegutt peker på matskålen til Stella. Han har endelig forstått at Stella har sin egen mat. Hurra! Det er det tante Julianne meget fornøyd med å ha lært han. Stella er derimot ikke så fornøyd med at lillegutt hører på tante og angrer på at hun spiste opp maten sin så fort, for å være klar til alt som "faller ned" på gulvet..

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg