BARE OSS TO

Det ble båttur igjen, men i dag er det bare Ulrik og meg ombord. Vi har lagt oss til i en fredelig liten bukt hvor det kun er en annen båt, noen svaner og oss. Middagsbukta med feststemte mennesker en varm lørdag ble litt for mye for oss i dag. Ulrik skal på jobb i morgen og jeg synes det er herlig med en rolig dag sammen bare oss to.

Planen i dag var helt annerledes. Vi skulle egentlig til Fredrikstad og kanskje en tur til Halden, men slik ble det altså ikke. Noen dager er det best å bare gjøre ingenting. Hehe! Dessuten har Ulrik godt av å lade batteriene sine før en ny arbeidsperiode.

Nå har akkurat Ulrik sovnet. Hadde det ikke vært for at han skal tidlig opp i morgen så kunne vi ha sovet her i natt. Det er bare helt fantastisk å ligge her på dekk med puter og pledd. Egentlig ganske romantisk også <3

Jeg ville bare ønske dere en fin lørdagskveld før jeg kryper inntill ektemannen min og blir der til han våkner, som forhåpentligvis er en god stund til. Det får bli nattmat på oss, i og med at vi hoppet over middagen. Vi spiste oss heldigvis gode og mette på reker til sen lunsj så det er ingen krise ennå..

Blogges mer i morgen, folkens!

12 kommentarer
    1. Kjempeherlig med båttur, vi velger ofte Saraholmen framfor Middagsbukta! Mye roligere! Akkurat sånn som jeg liker det! Du, jeg hater å fly, er redd og må dessverre ta tabletter. Kunne Ulrik skrevet et innlegg om hvordan det er å fly, noe som kan berolige? Jeg har vært i cockpiten på Norwegian et par ganger, og sist jeg fløy og piloten måtte på do (he-he) så gikk det inn kabinpersonale og piloten måtte ringe inn etterpå for å komme inn. Sånne ting er betryggende. Men, hadde satt pris på et innlegg om hvordan en pilot kan berolige. Å sitte i cockpiten fjerner heldigvis noe av stresset. God søndag!

    2. Det tar hinsides lang tid å laste opp bloggen din. Uavhengig av nettverk. Noen ganger dropper jeg hele greia. Jeg er ikke over gjennomsnittet datakyndig, men noe sier meg at du laster opp gigantiske filer. Bare som et tips.

    3. Beklager at jeg spurte om det med pilot/gjesteinnlegg og berolige oss som er redde for å fly. Kommentaren er ikke besvart, men kan være det samme. :/

    4. Kristin: Gjør det? Rart at ingen andre har kommentert det. Jeg laster ikke opp noe større filer enn jeg må.. Men takk for at du sier ifra 🙂

    5. Eh, jobber deg nedover?? Trukk’e det! Fremdeles 10 kommentarer her, og ikke noe svar, så, som sagt, same,same… Jeg skal snart ut og fly, og gruer noe helt forferdelig, men finner nok ut av det. Er jo utrolig at jeg i det hele tatt spurte en blogger om litt fly-inspo i utgangspunktet… Agurk-tid på bloggene og, så gleder meg til pause 🙄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg