EN HYGGELIG OVERRASKELSE

I natt fikk Stella og jeg en hyggelig overraskelse. Jeg var i telefonen med Ulrik for å si natta og alt det der og plutselig så hørte jeg stemmen hans i ekko. Ulrik har vært borte i 4 dager på jobb i København nå og skulle egentlig ikke komme hjem igjen før i dag. Men med mangel på hotellrom så fikk han sove hjemme en natt før han går på siste dag på jobb for denne perioden. Det var sååå godt å se han igjen! Stella stormet ned trappen og sluttet ikke å logre før han ble med oss i sengen. Hehe! 

Med seg hjem hadde han en liten “bli frisk gave” fra Victorias secret. Snille mannen min! Han er flink til å skjemme meg bort når jeg er syk. I posen var det et nydelig skjerf og tre lipglosser. Jeg elsker jo disse lipglossene fra VS. Jo flere, jo bedre! Jeg har en i hver veske, noen på badet og noen spredt rundt i forskjellige jakkelommer 🙂

Nå har vi sendt Ulrik avgårde igjen. Bildet over er som dere kanskje ser fra i dag. Til en forandring har jeg både dusjet og sminket meg litt. Formen er mye bedre. Men jeg melder meg syk en dag til for å være på den sikre siden. Ulrik ville ikke en gang kysse meg, da han er livredd for å bli syk selv. Jeg forstår jo det. Det er ikke stas å ligge hjemme med forkjølelse og feber. Jeg unner ingen det, spesielt ikke nå i årets beste måned. 

I dag skal jeg derfor forbli i disse tøflene og denne “kosekjolen”, spise nugatti, se på TV og bare daffe rundt en siste dag før jeg tar tak i hverdagen igjen. Det er nemlig ikke stort mer enn det jeg gjør når jeg er syk. Nugatti er høydepunktet. Det spiser jeg seriøst ALDRI ellers. Hehe! Møter og andre avtaler er utsatt til i morgen. Det er heldigvis mye spennende å ta tak i fremover..


 

8 kommentarer

Siste innlegg