PÅ VEI HJEM

Da var jeg på vei hjem til Oslo igjen etter en fantastisk helg i Fredrikstad. Stella er med meg i bilen. Hun har nemlig vært her på “ferie” hos sine besteforeldre i en ukes tid. Det var derfor godt å se henne igjen nå. Gjensynsgleden var stor for begge to <3

Jeg er sirka såååå forkjølet, så nå skal det bli godt å være helt alene hjemme noen dager og sove det av meg. Øynene renner, nesen renner, hodet verker og kroppen er sliten. Disse solbrillene har vært på siden frokost, for å si det sånn. Det samme med capsen. Den er god å ha på dager som dette hvor jeg ikke orker å vaske håret.. Det var ikke spesielt lurt å dra ut to dager på rad ettersom jeg kjente denne forkjølelsen komme allerede på torsdag, men gøy var det. Kvalitetstid med familien settes høyt. Jeg har kost meg “ille masse”, som de sier i Fredrikstad og gleder meg allerede til neste gang. Da håper jeg at Ulrik kan bli med også. Jeg kjenner at jeg savner han nå. Men det er jo bare godt å savne hverandre litt. 

Jeg kommer sterkere tilbake til dere etter en god natt søvn. Håper jeg føler meg bedre i morgen. Det hadde passet meg bra med litt hverdag igjen nå. Jeg har fått nok av pizza, kebab og hamburger for en stund. Kroppen skriker etter sunn mat og trening, men aller mest etter hvile. Atsjo!

2 kommentarer
    1. Masse god bedring til deg Julianne :):):) Har selv vært syk i over 2 uker med ett virus, begynner endelig og bli frisk 🙂 Er så kjedelig å være syk .. Anbefaler te med honning 🙂 Og masse hvile 🙂 Hold deg god og varm 🙂 Håper du føler deg bedre snart 🙂 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg