SJEKKET INN I FREDRIKSTAD

Hei, dere! Da har vi sjekket inn i Fredrikstad. Storesøster og jeg. Mannen hennes kommer i morgen og Ulrik er i København. Selv om søsteren min og jeg har hvert vårt rom for helgen så valgte vi å dele mitt i dag. Det blir fort mye hyggeligere å fikse seg sammen enn alene, spesielt med bobler 😉 

I kveld skal vi ut og spise på Slippen og bare hygge oss sammen med familien. Jeg har tatt på meg mitt nye sett fra Kathrine Nørgård og ser for meg at dette kommer til å bli et favoritt antrekk på dager som dette hvor været ikke er helt på topp, men jeg likevel ønsker å pynte meg. Ser jeg deg på Glommafestivalen i helgen forresten? Vi skal nok en liten tur ut på byen i dag eller i morgen også. Hvem vet hva kvelden bringer..

Nå må jeg løpe. Mamma bor som sagt her i byen og hun venter på oss med fingermat før middag. God helg, alle sammen 






 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg