THE WEDDING OF ANITA AND TOBBE

Her kommer bildene fra bryllupet som jeg lovte dere. For en amazing dag og for et vakkert brudepar! Det var tydelig å se at Anita hadde planlagt dette ned til en minste detalj. Sermonien var helt nydelig med mange uventede innslag fra familie og venner. Det var det forsåvidt resten av kvelden også. Typisk Anita og Tobbe.. De er noe for seg selv (positivt ment), og det er det jeg liker med de. Hehe! For de av dere som fulgte meg på Snapchat i går skjønte sikkert at det var gøy å være gjest i dette bryllupet. Jeg la nemlig ut endel videoer..

Anita og Tobbe er to fantastisk morsomme, tøffe, snille og herlige mennesker som virkelig fortjener hverandre! Jeg ønsker de ALT godt i ekteskapet og har stor tro på at dette kommer til å vare livet ut  

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I dag er det siste dag på stranden for denne gang og i kveld skal vi ut og spise med familie som en avslutning på denne uken før vi reiser hjem i morgen tidlig.. Ååå! Jeg vil ikke hjem ennå. Heldigvis er det mye hyggelig som skjer hjemme til uken. Det gjør liksom overgangen fra ferie og tilbake til hverdagen mye bedre.. Hehe! 

18 kommentarer
    1. Synes mannen din alltids er stilig i tøyet og flott dress til han. Jeg likte stoffet og fargen veldig godt. FInt med ikke en annen farge enn de ” vanlige” fargene. Det er sommer, sol og solbrun hud. Passer bra. Kjolen din var jo også lekker. Pent par er dere.

    2. Dere ser så flotte ut i kjole og dress og fine bilder fra et sommerbryllup i solens land.Skønner godt du ikke vil hjem til et ustabilt sommervær her nå.Men fortsatt god sommer Julianne 🎆

    3. Det ser ut som om dere har kost dere skikkelig. Får håpe på penere vær her til lands fremover. Vi lesere har gjennom noen år fått innblikk i hva som engasjerer, provoserer og inspirerer deg. Du er en av de bloggerne jeg følger fast pga at du er så åpen og rett frem. Vi trenger slike som deg her i jantelandet som tør å synge ut om hva en er opptatt av. Vi trenger ikke jatting og nikking når en innerst inne brenner inne med noe. Nettopp det liker jeg deg for 🙂 Imidlertid hadde det vært interessant å bli bedre kjent med hva som skjuler seg bak ditt vakre ytre. Vi har sett deg i utallige antrekk, vakre lokker med extensions. Botoxbruken og en type utslett har du vært åpen om. Vi lesere har fått tatt del i deilige stunder på båtdekk, luksuriøse reiser til utland og mye, mye mer. Hvilke opplevelser er det som har preget deg på godt og vondt? Arbeidserfaringen og utdanningen din hadde det vært fint å få høre mer om. Det trenger ikke å bli så privat. Hadde vært spennende med en annen type innlegg enn det du har kommet med hittil. Med ønske om en god sommer for dere begge, nyt feriedagene 🙂

    4. Apelonia Michelle: Apropos ingenting? Jeg har tidligere skrevet et innlegg om akkurat dette og kommet fram til at jeg ønsker å beholde navnet “pilotfrue” i en god stund fremover 🙂

    5. Stine: Takk for hyggelig kompliment, sier Ulrik 🙂

      Jeg er helt enig med deg. Flere menn burde tørre å kle seg litt fargerikt!

      Ha en fin uke videre <3

    6. Mari: Det har vi absolutt. Ja, tvi tvi!

      Tusen takk for det. Setter STOR pris på at du følger bloggen og gir meg tilbakemeldinger som dette 🙂

      Jeg skal tenke litt på dette som du foreslår her og se om jeg får skrevet noe rundt temaene du nevner snart. Takk for at du engasjerer deg 🙂

      Ha en fin uke videre!

    7. Mari: Hei, Mari! Beklager at jeg ikke har svart deg før nå. Av en eller annen grunn klarte jeg ¨å hoppe over den sist jeg satt meg ned for å svare litt. Det var ikke meningen <3

    8. Hei. Elsket kjolen din! Er det mulighet for at du ønsker å selge den videre eller “leie” den ut for en helg? Veldig nydelig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg