JOBBER MED BRUNFARGEN

Hei, dere! Her jobbes det for fullt med brunfargen. Nå begynner det jo faktisk å hjelpe litt både på Ulrik og meg. De første dagene så vi ut som to kokte hummere her nede, men det røde har heldigvis blitt brunt 😉

I kveld er det bryllup på stranden, så jeg er egentlig litt stresset for å bli ferdig med sminke og hår. Jeg skal vise dere masse bilder av bryllupet i morgen. Jeg er sååå spent på kjolen til bruden og hele opplegget i dag. Dersom jeg skulle ha giftet meg på sommeren hadde jeg også valgt strandbryllup. Det er jo så vakkert!

Kjolen min er som sagt en lang lys rosa kjole fra Undorn, som jeg har spart til denne dagen. Bryllup for meg er noe helt spesielt. Forrige bryllup jeg var i var Ulrik og mitt sitt. Jeg er sikker på at jeg blir litt ekstra rørt nå som jeg selv er gift og vet hvor mye denne dagen betyr for brudeparet, familie og deres venner.

Hilser fra Ulrik! Ha en fortsatt fin helg. Vi snappes i kveld og blogges mer i morgen <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg