JEG SØKER EN FOTOGRAF

Et kjent problem blant oss bloggere er at det er utfordrende å ta de bildene vi ønsker til enhver tid. Jeg er ekstra mye alene ettersom at Ulrik er ute og reiser i jobb og kunne derfor trenge litt hjep for å gjøre jobben min bedre. Siden det gikk så bra sist gang da jeg søkte etter en negledesigner her på bloggen, så prøver jeg lykken igjen.. Er du fotograf, studerer du foto eller kjenner du noen som elsker å ta bilder og drømmer om å leve av fotografyrket? Send en mail til: [email protected] med litt informasjon om deg selv og legg gjerne med noen bilder du har tatt, en link til din hjemmeside/facebookside eller lignende.. 

Jeg søker en person eller to som har noen ledige timer i hverdagen og har lyst til å samarbeide med meg. Dette er ingen heltidsjobb, men en god mulighet for deg som ønsker å praktisere og nå ut til mange med dine bilder. Jeg er sikker på at vi kan gjøre mye morsomt sammen 🙂

Ps. Det er en fordel hvis du har erfaring med video og redigering av film. 

Jeg gleder meg til å høre fra deg!

5 kommentarer
    1. heihei!
      lurer på om du synes det er relevant med en oslo jente som starter på vg3 til høsten? Jeg går medier og kommunikasjonslinje og har foto som fordyping. Sender deg gjerne noen bilder jeg har tatt?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg