FÅ 20 % RABATT PÅ SOMMERKLIPPEN!

Behandlingen er sponset

Heisann, jenter og gutter! I dag har jeg vært hos Maria på Head frisør i Hegdehausveien og gjort meg fin til sommeren. Det var som sagt på tide med nytt extension, freshe opp fargen i hodebunnen og klipping av mine egne tupper. Litt av en prosess, men nå føler jeg meg sååå fin og klar for ferie og bryllup til Ulrik sin kusine i Marbella. Under ser dere før- og etterbilder av håret mitt. Denne gang valgte jeg å gå for litt lengre hår igjen. Det er fortsatt extensionet fra Luxushair som jeg bruker og er avhengig av 

FØR:

ETTER:


Har du tatt sommerklippen? Eller har du et ønske om å freshe opp hårfargen din? Ring: 22 60 62 67 og bestill time hos Maria på Head frisør i Hegdehausveien. Du får 20% rabatt ut juni måned på alle hårbehandlinger med kodeord “PILOTFRUE”. Tilbudet gjelder selvsagt både jenter og gutter (mandag-onsdag).

Maria er også utrolig flink med hårstyling. Jeg elsker krøllene hun har laget med rettetang på bildene over! Dersom du skal være gjest i bryllup eller er bedt i et annet flott selskap nå i juni, så anbefaler jeg deg å bestille time hos Maria. Da kommer du definitivt til å føle deg bra. Hun lar deg nemlig ikke gå før du ser helt amazing ut 🙂

8 kommentarer
    1. Ååå, jeg var hos henne forrige uke, skulle gjerne hatt det tilbudet da. MEN, hun er virkelig verdt fullprisen, så det får være ok 😉
      Du ble veldig fin!

    2. Hilde: ha ha, helt enig!!!! Å blogge på heltid er patetisk, uansett hvor god eller dårlig bloggen er. Det er sløsing med ung arbeidskraft. Det kommer nok til å bli utfordrende å få seg en seriøs jobb etterhvert, når man har “blogger” på CVèn de siste 5 åra… Greit nok at man betaler skatt, men de fleste (oppegående) folk ser ned på bloggere!!

    3. Så fin du ble på håret Julianne. Det er så deilig å få fikset håret, ikke minst så føler man seg som “a million bucks” når man går ut fra salongen.
      Når det er sagt, så syns jeg bloggen din har begynt å bli litt kjedelig. Mener dette kun som konstruktiv kritikk og ikke som drittslenging. Du har nesten bare et innlegg om dagen, og det handler ofte om at du “bare stikker innom for å si hei” mens du er på vei til noe annet. Det blir for meg litt kjedelig. Hva er det du egentlig ønsker å kommunisere til oss da? Jobben din er å blogge, men du har ikke tid til å blogge?
      Savner dine innlegg med meninger hvor du gjerne starter en diskusjon.
      Ønsker deg en fin fin dag, og kos dere i bryllup!
      Mette

    4. Hilde: Savner du å lære deg alminnelig folkeskikk?
      @ Julianne: Foreslår at du vurderer å la være å publisere slike kommentarer som den fra Hilde. Problemet med å slippe til troll i kommentarfeltet, er at de bare skaper dårlig stemning og tiltrekker seg enda flere troll. Jeg liker bloggen din og leser den fast, men kommentarfeltet ditt begynner å trekke ned. Det er ikke din skyld at disse menneskene mangler folkeskikk, men så lenge du fortsetter å publisere drittslenging, vil trollene bare fortsette å komme. Du skylder ikke disse personene å gi spalteplass til all negativiteten deres, og du vil aldri greie å “kurere” dem. Kan ha forståelse for at du slipper til debatt under et kontroversielt innlegg, men dette her var bare ren, uinteressant drittslenging. Tror du gjør både deg selv og de faste leserne dine en tjeneste om du gjør bloggen din til en “trollfri” sone 🙂 Ønsker deg en fin dag. Klem fra fast leser som setter pris på bloggen din.

    5. hei julianne 🙂 kjøper du hår fra luxushair, og så setter frisør det på? lurer på extensions selv men usikker på hva som blir best. du får det vel sponset men vet du om det er stor prisforskjell på å bestille hår selv kontra gjennom frisør?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg