JEG FÅR ALDRI NOK SKO

Inneholder annonselenker

Det ble både trening med Ulrik og tur i skogen med Stella i dag. Jeg tok meg helt treningsfri i går på grunn av den slappe formen, så det var godt å få trent en siste økt før helgen. Det er mulig vi får til en økt i morgen også, men jeg prioriterer det ikke foran båttur eller andre hyggelige ting som hører helgen til. Vi måtte nemlig droppe båtturen som vi hadde planlagt i dag ettersom at det er ganske kjølig vind. Dere som kjenner meg skjønner sikkert hvem som stemte for båttur av oss to og hvem som stemte for å bli hjemme? Hehe! Siden det ble endring i planene jobber Ulrik ute i hagen, mens jeg sitter inne og besvarer mailer..

Men over til det beste i verden, sko! Jeg hentet en pakke med 4 par nye sko på posten i stad og er sååå fornøyd. Jeg bestilte et par høye sandaler i fargen “dusty pink”, de samme i lyseblå, et par pumps som er åpne på siden i fargen “powder blue” og et par lave pumps i beige. Totalt fire nydelige par i duse fine farger som kommer til å bli brukt mye gjennom hele sommeren. Dessuten får jeg jo ALDRI nok sko. Det tror jeg de fleste jenter kan si seg enig i, eller hva? Jeg gleder meg uansett til å lufte de nye skoene i Marbella om litt over en uke. Men før denne turen er jeg virkelig nødt til å freshe opp føttene mine. Jeg vurderer å legge en lys rosa shellac. Det passer jo til alt 

Jeg gjorde også et bomkjøp, som allerede er returnert. Det var denne bikinitoppen. For det første så trodde jeg at 399,- var prisen for hele bikinien, ikke bare toppen (det går litt unna når jeg handler på Nelly). For det andre så passet dessverre ikke denne type bikinioverdel til min kropp. Sånn er det bare. Si gjerne ifra dersom dere vet om noen freshe high waist bikinier med trekant- eller tubetopp til. Jeg er nemlig på jakt etter et bikinisett med high waist bikinitruse.   

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå skal jeg hoppe i dusjen og gjøre meg fin for mannen. Han fortjener å se meg i noe annet enn treningstøy denne helgen. Hehe! Selv om dere kanskje ikke tror det så går jeg veldig ofte rundt i joggebukser og treningstøy her hjemme. Men når helgen kommer lyster jeg alltid på høye hæler og litt finere tøy. Kanskje jeg skal ta på meg et av de nye skoparene allerede i dag? Vi får se hva kvelden bringer..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

14 kommentarer
    1. Jeg har de samme skoene som du har i lyseblå og rosa fra nelly. De er helt forferdelig å gå med dessverre for min del 🙁 De virker greie på starten, også blir de helt jævlige å gå med etterhvert på kvelden. Hvis jeg har brukt de én kveld, bruker jeg en uke etterpå for å få sårene mine til gro.

    2. Fine sko! Har faktisk akkurat tenkt til å klikke meg hjem de pudderrosa! Kan du fortelle hvordan de er i str? Og om de er gode å gå i? 🙂
      På forhånd takk!

    3. Kristin: Jeg er en 38 i skostørrelse i alle sko på Nelly og i nesten alle sko ellers, så for meg er disse helt normale i størrelse. Man kan heldigvis returnere alt man bestiller og få tilbake pengene, slik jeg gjorde med bikinioverdelen 🙂

      Jeg føler at de rosa og lyseblå skoene er gode å gå i, men jeg har ikke gått med de en hel kveld eller over flere timer ennå da..

    4. Fine sko, forutenom de hvite, de så ut som billige sko gamle kjerringer tråkka rundt med på 80-90 tallet.

    5. Hinter du til at du er gravid? Dårlig form og bikini med høyt liv? I såfall er det litt lættis. Du får ikke mage i sommer hvis du nettopp har fått positiv test 🙂

    6. Så lekre! Jeg går alltid for svarte sko, det kan se ut til at jeg må snu litt om på den vanen 🙂 De blå parene likte jeg spesielt godt!

    7. Folk elsker å være ekle…
      Hun sa jo at hun var dårlig, da passet det kanskje ikke med fest heller? 🙂
      Skoene er veldig fine, tidløse og klassiske… Det kalles å modnes, å ikke bare gå i stilett som er 20 cm. Veldig fine sko!
      Håper formen er bedre og at du nyter dagene☀️ Klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg