SNAPSHOTS FRA STOCKHOLM

Hei, dere! Her kommer et lite bildedryss fra dagen i dag. Vi har vært på shopping, spist lunsj, tatt drinker og kost oss med den ene kaloribomben etter den andre. Hehe! Det er viktig å kose seg litt i blant og det klarer Ida og jeg helt utmerket. Dere trenger ikke å bekymre dere for det 😉

Jeg elsker denne byen. Her finnes jo alt! Jeg sa det sist gang jeg var her og sier det igjen. Det er merkelig at jeg ikke har vært her oftere.. Planen videre i kveld er å møte en venninne av Ida på “Godoth” for noen drinker, så skal vi spise middag på “Miss Voon” og videre på “V”. Dette blir som dere skjønner en skikkelig helaften. Jeg har egentlig litt dårlig tid. Men ville bare si hei. Jeg får jo dårlig samvittighet når jeg oppdaterer så lite som jeg har gjort denne helgen. Men jeg trengte en liten “pause” som dette. I morgen tildig kommer anmeldelsen av boken jeg har lest denne uken og flere bilder fra helgen.. Ha en fin lørdag videre, folkens! Følg meg gjerne på Snapchat (pilotfrue) for flere oppdateringer utover kvelden 


 

8 kommentarer

Siste innlegg