JEG HAR NÅDD DANSKE MEDIER!

Hei, dere! Da var jeg hjemme i Oslo igjen etter noen koselige dager i Fredrikstad sammen med mamma og lillegutt. Vi har danset, tegnet, lekt, sunget og gjort ALT som lillegutt hadde lyst til å gjøre disse dagene. Både mamma og jeg går nå rundt og nynner på barnesanger hver for oss. “Per Olsen hadde en bondegård” og “Hjulene på bussen” har gått på repeat. Hehe! Det er mulig det blir litt vanskelig for foreldrene å få lillegutt tilbake i hverdagsrutinene, men det var det verdt for både mormor og tante. For nå er vi de “kule” 😉


Jeg sitter egentlig i stuen å leser en bok som jeg skal fortelle dere om senere denne uken. Det er ikke ofte jeg leser bøker, men ettersom boken jeg nå leser virker som en tv-serie og er om mulig mer sexy enn “Fifty Shades”, så har den fått min fulle og hele oppmerksomhet. Jeg ville bare stikke innom en gang til i dag for å fortelle dere om en ting jeg er både stolt og sjokkert over.. Jeg har nådd danske medier! På morgenen i dag ble jeg tilsendt denne linken fra en bekjent av Ulrik sin familie i Måløy som nå bor i Danmark. Det er stas å se hvor langt “lille meg” kan nå. Pilotfrue i den danske berlinske tidende.. Hvem hadde trodd det? 🙂 

4 kommentarer
    1. Helt ærlig, så skjønner jeg faktisk ikke at noen bryr seg om dette. Om man går opp kirkegulvet alene, med en forelder, en du er glad i eller hvem som helst annen så burde virkelig ikke det ha noen betydning. Samme om man har lang hvit kjole, kort kjole eller en grønn kjole for den saks skyld. Bryllup er noe man forhåpentligvis bare opplever kun en gang i livet som brud, og hvordan man vil utføre bryllupet synes jeg ingen andre burde legge seg opp i. Jeg synes det er fint at du gjorde det på din måte og jeg skjønner virkelig ikke at det skal bli en sak utav det. Hver mann (brud) sin greie 🙂 Håper du får en fin kveld videre!

    2. Helt enig med Maria. Helt utrolig hva folk bryr seg om, mange på ha for lite å gjøre, da man gidder å bruke energien sin på dette.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg