MINE STERKE OG SVAKE SIDER

For at dere skal bli enda bedre kjent med meg har jeg spurt 12 personer som er nære meg i familien og i vennekretsen til å svare på mine sterke og svake sider. Noen av de jeg spurte snakket seg litt bort når det kom til mine svake sider. Det er jo alltid litt vanskelig å fortelle noen du er glad i om hans eller hennes svakheter. Jeg forstår det. Derfor ble det litt snille svar kanskje, men de var nå i hvertfall ærlige med meg alle sammen..

Mamma: “Juliannes sterkeste side må være humor. Det sa jeg i talen hennes i bryllupet også. Når det kommer til hennes svakheter så vil jeg si at hun er distré, som å surre bort nøkler eller å glemme ting som skulle vært gjort.”

Pappa: “Julianne er en utpreget humorist, og kommer ofte med replikker som gjør at vi må gapskratte. Jeg tror imidlertid at hun er helt håpløs på kjøkkenet.”

Ulrik: “Juliannes sterkest side er at hun alltid setter de hun er glad i først. Juliannes svake side er at hun er lett påvirkelig og som moren hennes sier litt vimsete. Hehe!”  

Nina (en snill stesøster/pluss søster): “Du er raus med oss rundt deg. En svak side er at du er litt for samvittighetsfull noen ganger.” 

Ingerid (lillesøster): “Julianne er veldig snill, men jeg skulle ønske at hun var litt yngre.”

Olav (lillebror): Julianne er livlig og omtenksom. Men det kan være vanskelig å forstå henne noen ganger, særlig når man ikke holder følge.”  

Farmor: “Julianne er en morsom gledespreder. Det er absolutt hennes sterkeste side. En svak side hos henne er stedsansen. Den er ikke helt på plass.”

Viola (kusine fra Halden): “Det er jo ikke vanskelig å nevne sterke sider hos Julianne. Hun er jo både positiv, sjenerøs, gjestfri, morsom og lojal. Jeg velger likevel å vektlegge hennes utrolige evne til å se ting positivt, men også til å legge det negative bak deg og gå videre. Svake sider er verre, men tenker jeg går for at hun kan ha vanskelig for å si nei/sette grenser for seg selv og at hun er dårlig til å beregne tid.”

Pia (bestevenninne som jeg har kjent helt siden barneskolen): “Juliannes sterke side er at hun er utrolig generøs og gavmild. Hun gir og låner mer enn gjerne bort uten noe problem. Hennes svake side må være at hun er veldig utålmodig og en ting som irriterer meg ved henne må være at hun aaaaldri svarer på telefonen ved første førsøk.” 

Naomi (god venninne som jeg har kjent fra videregående og er den andre moren til hunden vår Stella): “Hun er alltid leken og har en humoristisk tone som ikke lar henne vippe av pinnen selv i stressende situasjoner. Noe som kan være irriterende ved Julianne er at hun er vanskelig å få tak i over telefonen. Men hun har heldigvis blitt bedre etter at Ulrik kom inn i bildet.” 

Jenny Mina (god venninne som jeg ble kjent med på journalistikkstudiet): “Julianne er alltid positivt innstilt med humøret på topp. Hun sprer skikelig god energi og var en støttende venn for meg gjennom studiene. En svak side jeg så hos henne før var at hun var litt sjenert, men det har hun kanskje ristet av seg?”

Maria (god venninne fra Fredrikstad, tidligere kollega og min frisør i dag): “Julianne er snill mot alle og har et varmt hjerte. Jeg kommer ikke på en dårlig side hos henne, men hun er vel kanskje ikke veldig økonomisk? Da tenker jeg spesielt på hennes lidenskap for Louis Vuitton.” 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

6 kommentarer
    1. Vet du, det tror jeg på, alt som jeg har lest tror jeg virkelig på, fordi du ser så utrolig snill ut. Jeg har ikke sett et enste surt ansikt på bloggen din og du virker som verdens snillest jente:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg