FORBEREDELSER ER GØY

Inneholder annonselenker

Da var alt i boks for denne fantastiske pinsehelgen. Kjøleskapet er fullt, blomster er innkjøpt, pynten og flaggene er i hus. Fjoh! Jeg er glad for at jeg rakk alt før stengetid i dag. Det som står igjen nå er husvask, stryking av skjorter, planting ute, spyling av veranda/uteareal og selve pyntingen. Forberedelser er gøy, spesielt det å forberede noe man virkelig ser frem til 

Det er som dere ser på tide å ta tak i urnen utenfor inngangspartiet vårt. Jeg kjenner at jeg blir flau av å vise dere bildet av hvordan den ser ut nå. Haha! Det ser ut som om vi sørger, ikke feirer. Men bare vent. Jeg skal vise dere hvor fint det blir når jeg er ferdig med plantingen og alt sammen. Huset skal se like klart ut for fest ute som inne. Jeg gleder meg til å vise dere bilder til tirsdag! 

Er du ferdig med alle forberedelsene til 17. mai?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

Jumpsuiten jeg har på meg finner du forresten her, skinnjakken er fra Gant, boots fra Primark og veske fra Louis Vuitton.

God pinse, alle sammen! 

9 kommentarer

Siste innlegg