SPONSET AV LESERNE MINE

Ja, det er ikke tull. Det er dere som har sørget for at jeg fikk kjøpe meg denne lille skatten i dag. Jeg er sååååå takknemlig! Nå skal det sies at jeg måtte ofre en Prada-veske, en YSL-veske og hele garderoben min, men det var det verdt. Hehe! Dere syens kanskje at jeg er sprø? Det kan jeg leve med. Jeg ser uansett på en veske som dette som en god investering i garderoben. Dessuten kommer jeg til å glede meg over den i lang tid. Kanskje den til og med skal gå videre i arv? Tenk om jeg får den datteren jeg ønsker meg en dag da, dere.. Da skal hun får arve denne ♥ 

Vesken ble bestilt i forrige uke og kom til Oslo fra Paris i dag. Modellen er helt ny og de hadde verken solgt noe av den i Louis Vuitton i Paris eller her i Oslo. Jeg synes det er veldig stas å være alene om den i Norge inntil videre. De hadde modellen i sort også, men jeg bare elsker denne “denim” fargen. Det er en farge jeg aldri kommer til å bli lei, håper jeg. 

Jeg foretrekker å kjøpe veskene mine selv. Gleden av å ønske seg noe, spare og faktisk kjøpe seg det etter masse jobbing og planlegging gir meg en spesielt god følelse. Derfor jobber jeg og står på for å kunne oppfylle alle disse materialistiske drømmene mine. Shopping gjør meg kanskje ikke lykkelig, men det får meg i VELDIG godt humør og det humøret varer heldigvis lenge..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

LOUIS VUITTON: PONT-NEUF MINI 

23 kommentarer
    1. For en utrolig nydelig veske 😍 Da jeg leste denim, så tenkte jeg at den var laget av denimstoff hehe. Utrolig fin farge på vesken :), har tenkt å spare til en Chanel veske som jeg skal kjøpe til meg selv etter å bli ferdig med bacheloren.

    2. Gratulerer, kjempefin og lekker farge. Jeg elsker vesker, og kjøper meg 2 kvalitets vesker i året. Så mye “glede” i lekre vesker spør du meg.

    3. Den var utrolig lekker og fargen er noe som passer godt til deg også:-))Har selv en veske i samme farge og jeg bare elsker den,men er nok ikke i samme merke og prisklasse da. Ønsker deg en strålende helg Julianne:-)
      Gode klemmer fra Sarpsborg-damen:-)

    4. Shit! Da dro de den samme fortellingen til deg som til meg da jeg hentet den i Akersgata på tirsdag! Særdeles skuffende av LV.

    5. Å herreguuuuuuuuud den var bare helt nydelig!!!!!!!!! <3 Den første mulberryen jeg kjøpte var grønn, husker jeg var utrolig usikker på om farge var den riktige veien å gå... det er nå 5 år siden og jeg elsker den vesken (og fargen) mer enn alt i verden!! 🙂 Blå er jo den mest naturlige fargen vi har, så den går du nok aldri lei av <3
      God helg! 🙂

    6. Jeg synes det er galskap å kjøpe så innmari dyre væsker, og kunne aldri i verden gjort det selv. Har selv en væske (for noen hundrelapper) og klarer meg fint med den. Men pengebruken din går ikke ut over meg, så skal ikke klage jeg. 🙂 hilsen jente 18

    7. Jasså ja, det er vår fortjeneste.. 😛 Vel tror de fleste leserne og kjøperne dine helst hadde sett at de pengene gikk til noe fornuftig istedet for denne grelle veska, haha. Men det setter jo ting litt i perspektiv, hva vi støtter med vår “hobby”.

    8. Anne: Det spiller vel ingen rolle for deg hva jeg velger å bruke pengene mine på? Det at jeg valgte å selge ut nesten hele garderoben min billig til leserne mine var det faktisk mange som satt stor pris på 🙂

    9. Aaaah! Så nydelig!! <3 Skulle tro man fikk bruke pengene sine på hva man selv måtte ønske. Jeg bruker mye av mine penger på designerting selv. Noen velger å svi av 30.000 i året på alkohol og byturer, andre på vesker. Det fine er jo at merker som Louis Vuitton og Chanel holder sin verdi og er syk kvalitet. Jeg har 2 vintage skatter, som er over 25 år gamle! De er helt strøkne! I dont see the problem. Kos deg med ditt nye innkjøp! 🙂

    10. janne: Vi er forskjellige.. Det kan nok tenkes at du har en greie for noe annet som du bruker mye penger på og jeg ikke forstår 🙂 Hehe!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg