KLARE FOR BÅTSESONG

Hei, dere! I går hadde vi som sagt besøk av niesene våre. Mens Ulrik og Halvor gjorde båten i stand for sjøsetting, så lagde vi jentene vafler til lunsj for hele gjengen. Det var en skikkelig hyggelig dag som vi stort sett tilbragte utendørs.. 

Jentene koste seg fra morgen til kveld med bading i jacuzzien på takterassen, vafler, leking ved vannet og MC Donalds til middag. Hehe! Det er hva jeg kaller en skikkelig drømmedag. I hvert fall for kidsa.. Derfor ble det liten tid til blogging på meg. Jeg prøver å legge bort alt som har med jobb å gjøre de gangene jeg har mulighet til kun å være “tante Julianne”. Men kameraet er alltid med  

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
​​OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå er båten på sjøen og vi er klare for årets båtsesong. Ulrik og jeg har bare bestilt oss en tur til Marbella i sommer. Utenom den turen så satser vi på finvær her hjemme i Norge, slik at vi kan bruke båten masse. Det er jo ingenting som er bedre enn en skikkelig god og varm norsk sommer, spesielt når man har båt eller bor i nærheten av vann og strand. Ååå! Som jeg gleder meg til at det blir litt varmere i været  


OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

Vi snakkes mer senere!

5 kommentarer
    1. Hei! Jeg synes du bør få bedre kvalitet på bildene dine. Motivene Kan bli mer spennende og hva med mer nærbilder? Kan anbefale fotokurs.

    2. Anonym: Hei. Har du fulgt bloggen min lenge? Det virker ikke sånn fordi jeg tar jo MASSE nærbilder. Hehe 🙂

      Et foltokurs kunne jeg sikkert trengt. Det å ta bra bilder er enm kunst, men motivene er det ikke noe i veien med. Der varierer jeg mye.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg