YOU MADE MY DAY

Hahaha! Jeg ler meg i hjel. “Golden” har tatt selfie etter min “selfie prosedyre“. Godt forsøk, virkelig. Han får til og med langt flere likes på sin selfie enn hva jeg gjør på mine selfies. Helt fantastisk. You made my day! 

Det var visst også opplesnining av blogginnlegget mitt på P4 tidligere i dag. Jeg fikk snap av en følger som hørte på.. Jeg tåler absolutt å bli gjort narr av på denne måten, bare så det er sagt. Her mangler verken humor eller selvironi. Jeg tar det meste med et smil og skulle det være noe jeg ikke liker så sier jeg ifra. Enkelt og greit. Håper det var noen av dere som hørte på sendingen og fikk seg en god latter 😉


 

Nå skal jeg finne noe fint å ta på meg, fikse håret og freshe opp sminken. Jeg kom akkurat hjem fra negldesigneren min og er sirka såååå fornøyd med fargevalget. Jeg la ut flere bilder av de på mystory, men kan gi dere et lite hint og det er GLITTER

I kveld er det middag og hygge med jentene mine på Bar Vulkan. Jeg har gledet meg skikelig til denne fredagen og nå som solen skinner kan den ikke bli stort bedre. Vi snakkes!

16 kommentarer
    1. Såå morsomt! Nå lo jeg godt her 🙂 Golden har en fantastisk humor. Gøy tolkning fra hans side av din video om å ta selfie.
      Kos deg masse ute i kveld, ha en flott fredagskveld. Klem!

    2. Hei,
      det virker som du kan litt om brullyp, og jeg har med det et spørsmål ang. min kjærestes antrekk i et brullyp vi skal i.
      Dresscode: Sommerlig pent.
      Og det står “du må ikke være finere kledd enn brudgom” når jeg googler, og da lurer jeg på:
      kan han ha på vest til sin lyse dress om ikke brudgom har på vest?
      Takk

    3. Selvfølgelig får Golden flere likes enn deg – det er jo LITT flere folk som vet hvem han er da 🙂 🙂

    4. Hvorfor var det greit, men han andre som kalte deg joker var mobber? Det jeg ser er st de gjør narr av deg begge 2

    5. Rose: Hei, du. Beklager sent svar. Den var litt vrien.. Det lureste av alt er å stille det kommende brudeparet spørsmålet selv. Jeg fikk sikkert 30 slike spørsmål og det må man regne meg når man arrangerer bryllup. Dersom dere ikke vil spørre så hadde jeg droppet vesten. Men husk.. Det er HELT VANLIG å spørre når de skriver på den måten i invitasjonen 🙂

    6. Hei Julianne
      Jeg synes det er flott at du er så uhøytidelig, fin egenskap, men registrerer at mange her tar det DYPT alvorlig, hehe. Stå på du. Klem fra meg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg