JEG ER GLAD FOR AT JEG KAN VÆRE TIL UNDERHOLDNING

Hei, dere! Ina, en av mine herlige lesere gjorde meg oppmerksom på at de hadde det litt gøy av meg og Ulrik på radioen tidligere i dag. I og med at jeg sjelden hører på noen andre radiokanaler enn NRJ og MP3, så fikk jeg det ikke med meg da det gikk. Men jeg har funnet frem podcastet til dere her. Spol frem til 4:20 og 38:50, så hører dere alle morsomhetene. Hehe! 

Radiogjengen minnet meg litt om slike personer som sitter å diskuterer meg på forumer. Det er vel ikke akkurat et kompliment, men det tåler de nok. Jeg har bare aldri forstått meg helt på slike forum-mennesker, men samme kan det være. De er jo underholdende alle sammen, både radiotrynene og sladrekjerringene på diverse forum. Jeg er faktisk glad for at jeg kan være til underholdning for andre og Ulrik tar seg heldigvis ikke nær av dette han heller.

Dere må huske på en ting. Bloggen min er tross alt under kategorien “underholdning” på Side 2, så noen ganger kan jeg kanskje virke litt dum eller fremstå lite gjennomtenkt, men husk at det er mye som ikke vises gjennom bloggen. Jeg skriver for å underholde og jeg velger selv hva jeg vil dele med dere og hvor “overfladisk” jeg ønsker å være.   

Jeg gleder meg til å høre dramatiseringen av talen min fra bryllupet. Dersom de gjennomfører den så skal jeg legge ut video av hele talen min her på bloggen. Jeg har jo delt teksten med dere, men talen i sin helhet på video ligger her å venter.

Håper jeg får beskjed om de faktisk gjennomfører dramatiseringen. For jeg lytter bare til radio for musikkens skyld og bytter som oftest kanal så fort jeg hører noe prating, dermed er det lite sansynlig at jeg får det med meg helt av meg selv. 

Legger ved et bilde fra bryllupet som jeg fikk av fotografen i stad, for i kveld passer jeg meg også bedre på radio enn foran kameraet.. Snakkes mer i morgen 


 

Foto: Karl Lindqvist Bergstrand

@exellentpicture

10 kommentarer
    1. Tipper du ramler utpå forum-kjøret når du blir gravid.
      Veldig kjekt med andre i samme situasjon, både mens man prøver og underveis.
      Men alt med måte selvfølgelig 😉
      Du aner ikke hvor mye absurd og rart man lurer på når man er gravid.

    2. Hei Julianne.
      Jeg har fulgt bloggen din lenge, men dette er min første kommentar.
      Dette blir bare for dumt! Skjønner ikke hvorfor alle skal rakke ned på deg. Jeg syns både du og Ulrik var nydelige på bryllupsdagen din. Du har ett vakkert smil og tar deg veldig godt ut på bilder.
      Stå på, tøffing!
      Karma always bites back 🙂

    3. Vet du hva jeg tenker? Jeg tenker at hvis du ikke kommenterer sånne parodier i det hele tatt, men bare drar en motparodi, med hovedvekt på selvironi, kan det svinge skikkelig din vei. Det er kanskje litt vanskelig å bare kødde med seg selv uten å drite ut andre samtidig, men et bra mål spør du meg;) Why not!

    4. Kristine: Hei, Kristine! Så hyggelig at du endelig la igjen en kommentar. Håper du vil gjøre det igjen 🙂

      Takk for fine ord<3

      Hehe! Oh, yes 😉

    5. Enig med Stina over her, dei er så frekke og langt over grensen for det som er festlig! Det som skjer er motsatt av hva dei muligens ønsket å oppnå: Man får sympati med dere og forakt mot programmet til Thoresen og co. Ondsinnet latterliggjøring av andre er ikke dyktig og intelligent radio. Dei snakker om at dere formidler grunne verdier, hva formidler den gjengen der? At det er greit å snakke ukritisk, slemt, dømmende og bedrevitende om andre på eteren? Det er jo høyverdige idealer vi ønsker av NRK… Alt godt til dere 🙂

    6. Sjeldent du kommenterer sånne ting? Hver gang du legge ut noe som får reaksjoner så er de neste 3-4 innleggene “forsvars”-innlegg om hvor lite du bryr deg om hva som blir sagt o.l. det slår aldri feil.

    7. Anonym: Ja, det er faktisk sjelden jeg kommenterer slike ting. De aller fleste som skriver og blogger om meg lar jeg være av den enkle grunn at de ikke fortjener min oppmerksomhet.

      Klart jeg må forsvare meg selv i blandt. Det er jo ingen andre som gjør det. Alle må passe på seg selv 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg