NY HEADER

Som dere ser så har jeg byttet header i dag. Bildet er tatt av bryllup.no Videoproduksjon og redigert av Marcus Frost som er en venn av Ulrik og meg. Jeg synes det var på tide med noe nytt og det passet jo spesielt godt å bytte til et bilde hvor jeg faktisk smiler i dag som jeg snakker om smilet mitt her på bloggen.. Hehe!

Originalbildet ser slik ut:

Bildet etter redigering: 

Marcus gjorde bildet noe klarere, fikset litt i bakgrunnen, fjernet prikker på silkemorgenkåpen, gjorde sminken min litt “smoothere” (som han kalte det), satt på tekst og ga meg hvitere tenner. Haha! Det er like greit å være ærlig. Jeg bruker aldri å redigere bildene mine, derfor føler jeg nesten at jeg må unnskylde meg for slike småting. Men nå har Marcus lært meg litt om Photoshop, så vi får se om jeg skal teste det ut litt fremover.. Jeg lover uansett å være ærlig! 

28 kommentarer
    1. du er søt og har kjempefint smil! Ikke la noen fortelle deg noe annet! herregud for en gjøk han der hva han nå heter som skrev om deg på facebooksiden sin! :S lol!
      Synes forresten det er sykt gøy å se på snapstoryene til deg og Ulrik når dere er ute og flyr! 😀 og ellers også da:)

    2. Snakket masse om bloggen din på radioprogrammet “Thoresen Hværsaagod” i dag. At det går an! Prøver å latterliggjøre alt mulig. Jeg støtter 100 % at mannen din skal spandere middag. Samme om det er litt gammeldags vel? Dessuten er det jo ikke en blogg for rakettforskere du har. Det har Thoresen tydeligvis ikke forstått.

    3. Du ser virkelig ikke pen ut på det bilde der, blir litt skremt av det faktisk. Vet ikke hva det er men litt “horrormovie” preg over det! Change again!!

    4. Sandra Eilertsen: Takk for tilbakemeldning. Nå har det seg sik at jeg liker det bildet godt, så jeg kommer dessverre ikke til å bytte bilde for din skyld.

    5. Jeg digger deg! Synes det er så kult at du gir faen i haterne og synes du skriver så bra når det gjelder innlegg som Rollnes sine. Keep up the good work!;)

    6. Nå er ikke jeg Jan Thomas eller en kjent Kim Kar.. makupartist, men du er jo helt hvit i trynet på dette bilde? Er det meningen? Altså du klaget over en som mente du så ut som en Joker. Ser ut som du har sminkeflekker på ansiktet som virkelig ikke passer…. du har mye fine bilder, men på det bilde der ser du bare rar ut…. og unaturlig…
      Hilsen en gutt.

    7. DUU, det hadde vært drittkult med ett bilde av deg me litt sånn pilotstæsj på deg.. Litt sånn så de bildene du har lagt ut når du har vært med på flytur. Hadde jo passa galgodt te bloggnavnet.. Bare ett tips te neste header.
      Klem fra stavanger

    8. Syns det er veldig bra du nevner når bilder er redigert! Skulle ønske alle gjore det! Gjør at du får mer troverdighet.. og.. jeg liker deg bedre hehe.. ærlighet er en dyd 🙂

    9. Hei Julianne. Som du påpekte i et tidligere innlegg der du skrev at en mann med kviser er ekkelt, skal jeg spytte ut en kommentar til deg. En jente med så store kinnbein/kinn eller hva det nå er, er ekkelt. Flaks du allerede har en mann 🙂

    10. Du fremstår som fresh, sporty, positiv og naturlig, og du har et nydelig smil!
      Det er for mye negativitet i verden, kan vi ikke bare være litt positive for en gangs skyld?? Jeg har samiske kinnbein, at høye kinnbein var ekkelt var helt nytt for meg (og det motsatte av det jeg alltid har fått høre).
      Velvel, Julianne. La oss fortsette å smile med de ekle kinnbeina/kinnene våre. Det finnes folk som vet å sette pris på et godt smil på en grå dag!

    11. Bilder du hadde før var mye finere. På dette bildet ser du rett og slett creepy ut.
      Nei, du spurte ikke om min mening, men jeg sier den likevel 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg