BESØK AV LILLESØSTER

I dag har pappa og lillesøster tatt turen fra Halden for å tilbringe den siste dagen i påsken her i Oslo. Jeg har gledet meg lenge til dette besøket! Før påske var jeg jo til og med redd for at vi ikke skulle rekke det, da det ble mye reising hit og dit med Ulrik og meg. Det er ikke alltid det er like lett å få alt til å klaffe for alle i høytider som dette, spesielt ikke med skilte foreldre og familie som bor spredt over hele landet..

Ulrik er på i dag jobb, så det er koselig med litt lyd i huset. Det er ikke noe som er hyggeligere enn å være sammen med familie på helligdager som dette. Jeg vet ikke hva vi skal finne på ennå. Dagen min har bestått av trening, utpakking, klesvask og rydding, så nå er jeg klar for å gjøre noe mer moro. Har dere noen forslag til hva vi kan finne på i dag som nesten alt er steng? I mellomtiden koser vi oss med kokkosboller og is. Påsken er jo ikke helt over enda!

Lillesøsteren min, Ingerid er forresten 9 år og går i fjerde klasse.. Er hun ikke søt? 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dette blir en fin avsluttning på påsken!

24 kommentarer

Siste innlegg