NESTE STOPP: ÅLESUND

Da var jeg pakket og klar igjen etter en natt hjemme, utpakking og litt klesvask. Nå går turen som sagt videre til Ålesund. Tusen takk for alle de hyggelige tipsene jeg har fått av dere om restauranter og utflukter. Jeg vet ikke hvor mye vi rekker på disse dagene. Ulrik skal jo tross alt jobbe. Jeg kommer derfor til å benytte mye av tiden til både jobb og trening selv. Det ryktes om et bra treningsrom på det hotellet vi skal bo på, så denne jenta har joggesko, treningstøy og headsett med. 

Jeg håper også at vi får til en middag med svigers når vi først er i “området”. Ulrik sine foreldre er jo fra Måløy og det er visst bare to og en halv time i bil fra Ålesund. Noe kos blir det og vi skal definitivt ut og spise på et eller flere av stedene som dere har anbefalt oss.

Nå må jeg komme meg ut døren. Jeg har noen småting jeg må fikse før jeg skal møte Ulrik på Gardermoen. Ingen tid å miste.. Vi blogges mer senere i dag   

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Fortsatt god påske til alle!

17 kommentarer
    1. Hørtes ut som det blir en fin ferie videre da, så du må kose deg masse! Kjempe fin outfit foresten.
      -Gjerne ta en titt på bloggen min, den er ganske ny og jeg har skrevet et innlegg jeg ønsker å formidle til dere der ute. Spesielt jenter!

    2. Det tar litt over tre timer med bil fra Ålesund til Måløy, så jeg vet ikke helt om dere ønsker å bruke seks timer i bil for en middag med svigers? Haha opp til dere da!
      Anbefaler fjellet Aksla for å jogge/løpe/gå. Det er trapper fra sentrum til Fjellstua, men selv liker jeg å gå opp veien 🙂
      Ta deg også en tur til Moa, kjøpesenteret, Norges fjerde største. Fint sted å slå ihjel litt tid 🙂

    3. Nyt byen “min” 🙂 Om dere har tid burde dere ta turen hit til Langevåg på lørdag, Devoldfabrikken er noe for seg selv. Det tar 7 minutter med hurtigbåt fra Rutebilstasjonen =)

    4. rose: Prøver å blogge to ganger om dagen. Det er vel ikke for lite? Vet jeg har dårlige dager hvor det bare bli et innlegg, men jeg tar aldri fri 🙂

    5. HVor er den grå ponchon på bildet fra? Er den ifra nelly? isåfall lurer jeg på om den er veldig kort bak?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg