ENDELIG

Da var vi pakket og klare for noen dager på Geilo. Endelig påskeferie! Bilen er stappfull som vanlig, Ulrik kjører og jeg blogger.. Hehe! Det skal bli deilig å være noen dager på fjellet sammen nå. Ting har gått i ett siden vi kom hjem fra bryllupsreisen og jeg har heller ikke sett mamma og den siden av familien min siden bryllupet så dette har jeg gledet meg til.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I kveld har vi bestilt bord på Escalon på Dr. Holms Hotell. Jeg er superfan av tapas og liker generelt slik social eating veldig godt. Ingenting er hyggeligere enn å sitte timesvis ved bordet med de man er glad i å skravle og le. Jeg tipper at vi kommer til å mimre litt sammen fra bryllupet også.

Ellers er planen å stå litt på ski, spise masse godteri og bare kose oss med familien. Det er i hvertfall oppskriften på min drømmepåske. Jeg tror jeg blir med Ulrik hjem igjen på onsdag og videre på jobb i Ålesund. Men jeg har ikke bestemt meg helt ennå. Jeg har også lyst til å få litt tid til lillesøster i slutten av påsken. Vi får se. Jeg føler meg heldig som har så stor familie at det er vanskelig å rekke gjennom alle. Men man blir nesten litt frustrert av det til tider..

Jeg vil også skape en stor familie en dag, med minst tre barn. To jenter og en gutt!  Nei, nå drømmer jeg meg bort igjen.. Vi blogges mer fra Dr. Holms. Nå skal jeg jobbe meg videre ned i godteposen her. Ingen roadtrip uten smågodt 



 

Hva skal du i påsken?

19 kommentarer

Siste innlegg