VÅREN ER PÅ VEI

God onsdag! Jeg ble sirka såååå glad når solen tittet inn i stuen i dag. Det skulle ikke mange dagene til før jeg savnet den, kjenner jeg. Men nå er våren er på vei til Oslo. Jeg føler det på meg! Legger ved noen bilder fra stuen som endelig er ryddig og fin. Det tok sin tid ettersom at vi brukte den til oppbevaring av bryllupsgaver og skittentøy.. Jeg belønnet meg selv med disse nydelige tullipanene når jeg var ferdig i går. Ulrik fikk frokost på sengen og jeg kjøpte blomster til meg selv på kvinnedagen.. Er det slik det blir når man er gift? Hehe! Neida, Ulrik skjemmer meg bort hele tiden, så det skulle bare mangle at jeg gjorde litt stas på han i blandt også. I dette huset så er det kvinnedag hver dag, sier Ulrik 

Nå skal jeg re opp alle sengene (det er typ det kjedeligste jeg vet), gjøre meg ferdig med klesvasken fra ferien og en tur på trening før jeg skal på besøk til storesøster og tanteungen min senere i dag. Det siste er dagens belønning. 

I morgen står det møte med Nettavisen og alle Side 2 bloggerne på planen, etterfulgt av en tur til Maria på Head Frisør for å klippe bort de slitte tuppene mine. Det er helt rått hvor fort håret blir slitt i saltvann og sol.. Derfor er det kanskje like greit at det ikke er sol og sommer året rundt her i Norge. Jeg vurderer å bli litt kortere på håret fremover. Ikke veldig kort, men til skuldrene eller noe sånt. Hva synes dere om det? Det var Maria sitt forslag. Hun mente jeg skulle gå for en mer “voksen” look. Jeg liker tanken!  

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vi blogges mer senere! 

22 kommentarer
    1. Så bryllupsvideoen deres i går, og jeg vet ikke om det var filmen jeg begynte å gråte av, eller om det var melodien (askepott-melodien sitter dypt i hjertet) haha 😀 Fint og rørende var det i alle fall!
      Jeg også vurderer å klippe håret kortere, da jeg føler at det ser mer voksent og classy ut, og forhåpentligvis ville det fjerne alt som er slitt.. Vi får sjå 😀

    2. Åh ja, skulderkort! Jeg gleder meg sånn til overstått bryllup i 2017 slik at jeg kan klippe meg skulderkort! Blir fint med en litt mer voksen og sofistikert stil på håret 🙂 Bildene fra bryllupet er så nydelige! Dere er en flott par 🙂 Lykke til med fortsettelsen.

    3. Julianne! Håper du leser dette! Jeg er ikke så dreven på Snapchat, men så at du skulle gi en gave til nevøen din. Aner ikke hvor gammel han er, men INGEN barn under 5 år må få peanøtter! Det er utrolig farlig hvis de får spor av dette ned i lungene, uavhengig om de er allergisk eller ikke. Vær så snill, Google det hvis du er usikker, evt les blogginnlegget til MarianneBeate.com dette er bare ment som et viktig og velment råd, ikke kritikk! 🙂

    4. jaaa! Klipp deg!! Det tror jeg du ville passet kjempe godt, som frisøren din sier, en litt mer “voksen” look hadde kledd deg, du er tross alt gift *fnis* gratulerer med giftemålet 🙂 Du var nydelig i kjolen din!!!

    5. Det er veldig godt med kortere hår! I fjor sommer klippet jeg mitt av til rett under skuldrene, og det er så godt! Mitt gikk faktisk ned til navlen før.. Sprøtt! Tror du kommer til å kle kortere hår veldig godt 🙂 Ha en fin dag!

    6. Kjære Julianne og Ulrik! Gratulerer! 🙂
      Jeg så nettopp bryllupsvideoen, og ble sittende med gråten i halsen og blanke øyne, dypt rørt, og se de vakre bildene fra bryllupet deres. Helt fantastisk, alt var gjennomført nydelig ned til de minste detaljene. Du er heldig som fikk ditt Askepottbryllup, og til og med en mann som var villig til å ikle seg pels og tights som prinsen i deres kjærlighetsbryllup! Sterkt å se! 😉

    7. Hei. Ser du har veldig mye vann i vasen. Det gjør at tulipanene vokser helt vilt. Om du bruker lite og kaldt vann vil de se mye bedre ut. Bare et tips 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg