PHI PHI ISLAND

Hei, dere! I dag har vi vært på guidet tur sammen med en hel gjeng i båt og sett helt utrolig mye vakkert. Høydepunktene fra dagen må være turen innom Monkey beach hvor vi fikk hilse på ville apekatter (har lagt ut video på Snapchat) og besøke The beach, som er den stranden hvor Leonardo DiCaprio spilte inn filmen “The beach”. Under innspillingen så bodde han faktisk på denne stranden i tre måneder. Bare en liten fun fact som passer meget godt nå som han pryder forsidene med sin første Oscar..

Både Ulrik og jeg har klart oss godt i solen helt til i dag. Nå er vi brente begge to. Jeg i fjeset og på brystet, og han på skuldrene. Jaja, det hører vel med. Mulig vi må holde oss i skyggen i morgen eller finne på noe annet enn soling og bading. Vi får se! Jeg har jo fått en haug av gode tips fra dere snille leserne mine, så å fylle timeplanen skal ikke bli noe problem.

DCIM101GOPRODCIM101GOPRO
OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA DCIM101GOPRO
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ellers så har jeg fått helt dilla på kokosmelk her nede. Så godt og så fresht! Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har smakt på dette før nå. Jeg trodde ikke at jeg likte det og kjøpte faktisk den første kokosnøtten her nede egentlig bare for å ta bilde av den.. Hehe! Alt for bloggen 

6 kommentarer
    1. Hei!
      Vil bare tipse deg om å passe deg litt for solen i Thailand. Jeg var der for noen år siden og ble veldig brent i bla ansiktet og spesielt pannen. Det endte med at hele pannen hovnet opp og jeg så ut som en avatar (tuller ikke). Dro til legen og han sa at i Thailand er ozonlaget veldig tynt fordi det et skadet, dermed er strålingen fra solen veldig sterk. Når jeg ble så brent så prøver kroppen å kjøle ned det brente, og det samlet seg vanni pannen som ikke trakk seg tilbake. Fikk krem og piller men det tok noen dager å bli kvitt og var verken behagelig eller pent.
      Han anbefalte alle med nordisk hud å bruke faktor 50 i ansiktet. Jeg har aldri brukt lavere faktor i ansiktet siden den gang.

    2. Hvordan gikk det på Monkey beach?
      Jeg var der for ett år siden og ble bitt av en ape! 🙈
      Måtte ta 9 jævla sprøyter =P Så typisk meg det der as.
      Håper dere koser dere!! 🙂

    3. Gratulerer så mye som mann og kone, ser ut som dere har det kjempefint 😄
      Dere gløder begge to som nygifte.. Eller er det kanskje GreenPeelen, hehe 😉
      Kos dere masse på turen!
      Stor klem fra Aina ⭐️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg