WEDDING LOOK

Frisør/sminkør & negldesigner er sponset

Nå begynner det å nærme seg 3 uker siden jeg stod her på dette kongelige rommet og ble behandlet som tidenes prinsesse av min gode venninne Maria Dimitrov fra Head frisør i Hegdehausveien. Maria er min faste frisør, hun jeg går til for vippeextension og fiksing av bryn. I tillegg til dette er hun helt rå på sminke! Jeg tror faktisk at jeg aldri har vært så fornøyd som jeg var med sminken min som jeg var på selve bryllupsdagen. For ikke å snakke om håret.. Det ble akkurat slik jeg ønsket og hadde sett for meg. Litt oppsatt og pyntet, men samtidig løst og romantisk. 100 prosent meg 

Vi startet med frokost på dette rommet rundt 09.00 og brukte tiden frem til 13.45 med alt som skulle gjøres. Det var de mest nervepinnende timene jeg har opplevd noen gang. Godeste Maria, min fantastiske forlover (Pia) og snilleste Charlotte (fotograf) gjorde heldigvis disse timene mye lettere for meg. Jeg er veldig glad for at jeg hadde så herlige jenter med meg hele dagen! 

Når det gjelder sminken så gikk vi for markerte øyne og ellers en ganske naturlig og lys hudsminke, med litt contouring og en fresh rouge. All sminken som ble brukt var fra merket “Nars”. Det er å få tak i på Head frisør i Hegdahausveien, for de som lurer på det..

Blomsten i håret og brudebuketten min var fra blomsterpikene. Jeg har jo lagt ut et bilde allerede av muffen på Instagram, men viser dere buketten litt nærmere under. Legg merke til de tre vakre nøttene i gull. De skal jeg spare på for alltid 






De flotte bryllupsneglene er det Madeleine fra Pure Beauty Frogner som skal ha æren for. Det er de vakreste neglene jeg noen gang har sett! Som dere ser så har hun satt på både perler og diamanter, i tillegg til å tegne et slags “barokk mønster” på to av neglene. Rosafargen var bare så nydelig at jeg ville beholde den til bryllupsreisen, men jeg måtte dessverre fjerne alt “stæsjet” da det mest sansynlig ville blitt ødelagt pga mye bading i saltvann osv. Ellers hadde jeg latt det være, for det satt overraskende godt. Jeg skal definitivt ha mer perler og diamanter på neglene denne våren og til sommeren. Det løfter jo rett og slett et helt antrekk!

7 kommentarer
    1. Jeg tror bryllupskjolen din er en av de vakreste jeg noen gang har sett! Og skal nevnes at jeg har sett veldig veldig mye på “say yes to the dress”, men din slår virkelig alle ned i støvlene! Og ikke minst så fint gjennomført med håret og sjalet foran ansiktet!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg