KJÆRLIGHETEN BLOMSTRER SOM ALDRI FØR

I dag er det en uke siden Ulrik og jeg ble mann og kone på ordentlig! Dagene går så fort.. Vi storkoser oss fortsatt i paradis her i Phuket og har planer om å ferie ekteskapet litt ekstra akkurat i kveld..

De som jobber her på hotellet er bare sååå skjønne! Se hva de har stelt i stand for oss på terrassen i dag igjen. Jeg kunne ikke ha drømt om en bedre bryllupsreise! Tenk så heldige vi er som har hverandre og har muligheten til å dele de to første ukene vi er gift i disse omgivelsene. Det er helt fantastisk å vite at vi to skal dele resten av våre liv sammen. Her nede blomstrer kjærligheten mellom oss som aldri før. Det er klart at romansen må jobbes med underveis i livet og at det helt sikkert kommer tøffere dager, men vi har gitt hverandre et løfte og i det løfte lovte vi å stå sammen i gode og onde dager 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I kveld kommer det forresten en videosnutt fra bryllupet vårt på God kveld Norge. Ulrik og jeg får ikke sett innslaget på Sumo før i morgen, men håper noen av dere leserne mine får med dere høydepunktene fra vår bryllupshelg klokken 22.15 på Tv2. Jeg er veldig spent på hva de velger å vise frem! 
 

6 kommentarer

Siste innlegg