LET THE HONEYMOON BEGIN

Hei, dere der hjemme! Her kommer et lite bildedryss fra dagen i dag. Vi har kost oss på Catch beach club fra morgen til kveld, etterfulgt av en liten shoppingrunde og pedicyr. Dere kan se dagens fangst på Snapchat (pilotfrue). Som dere skjønner så kan vi det å kose oss.. 

Nå skal vi igjen gjøre oss klare til middag. Vi har fortsatt litt jetlag (ligger 6 timer før dere), så denne klokken klarer vi ikke helt å bli kloke på. På morgen i dag sov vi til 14.30. Litt kjipt å sove bort solen, men vi har jo mange dager her nede. Jeg setter alltid søvn foran alt annet.

Jeg ser det er en masse kommentarer som jeg ikke har fått svart på ennå. Håper dere kan være litt tålmodige med meg nå som jeg er på bryllupsreise. Jeg skal prøve å svare dere på det meste i løpet av morgendagen. Snapchat derimot er jeg veldig god til å svare dere på 

DCIM101GOPRODCIM101GOPRO
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA DCIM101GOPRO
OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

48 kommentarer

Siste innlegg