BRYLLUPSREISE PÅ FØRSTE KLASSE

Det var en hyggelig start på både bryllupsreisen og ekteskapet med litt ekstra fine billetter fra Oslo til Bangkok.. Jeg har ikke sovet så godt som jeg gjorde på denne reisen på lenge. Thai Airways er virkelig å anbefale! God mat og super service. Det var en ren fornøyelse!

Nå sitter vi å venter på flyet videre til Phuket. Denne reisen blir ikke like eksklusiv. Men det går fint, for om bare to timer er vi fremme. Jeg gleder meg sånn!

Følg oss gjerne på Snapchat denne ferien (pilotfrue & mrulriknygaard). Ulrik er faktisk hakket flinkere enn meg til å oppdatere.. Vi snappes og blogges fra varmen!

42 kommentarer
    1. Kjempe koselig å følge dere på snapp 🙂
      Dere er virkelig nydelig sammen.. Håper dere får en fantastisk ferie 😀

    2. Hei hvor er Ulrik sin hvite jakke fra? Og hvor mye måtte du gi for den fine vesken han fikk i gave? Fin ferie til begge 😀😀

    3. Ser ut som en svært behagelig reise 😉
      Har du tips til billigere reiser? hehe.. For studenter er ikke dette noe vi kan ta oss råd til med det første! Hadde vært nydelig om du laget en reiseguide med billige reiser og reisemål – hvis du har kjennskap til det. Ulrik vet kanskje hvordan man skal få billige billetter og slikt 🙂
      kos dere!

    4. Meg: første klasse er et annet ord for business….
      Hei:)
      Så koselig det ser ut! Ønsker dere en fantastisk ferie, og nyt den og hverandre fult ut:) Det er veldig gøy og følge dere begge på snap, men husk å leve i nuet og ikke føl at dere måå oppdatere oss hele tiden. Ta deg noen velfortjente dager ferie! 😀
      Rebecca

    5. Rebecca, first class er ikke et annet ord for business. Kanskje naar flyene ikkje tilbyr first class, men du har economy class, business og first. De stoerste flyene tilbyr alle klassene. Mener Thai gjoer dette paa sine fly til Bangkok

    6. Så heldige dere er som får billige billetter på business class! Alle burde hatt en venn eller kjæreste som jobber i flybransjen, det lønner seg!! 🙂

    7. Hei,
      Gratulerer med vel overstått bryllup!:)
      Du har jo snakket om at “drømmen” er at du skal bli gravid under bryllupsreisen deres, eller i hvert fall i nærmeste fremtid, burde du ikke da avstå fra alkohol?
      Nyt ferien!

    8. Heidi: Ulrik jobber ikke i et selskap som har rabatterte billetter med Thai. Og fra Oslo er det business class, ikke first class. First class-produktet finnes ikke på denne ruta.

    9. Jobber ikke mannen i Norwegian, den er jo som kjent ikke tilknyttet noen alliance. Thai Airway er jo sammen med bla SAS med i Star Alliance., så her reiser dere med konkurrenten. Hvorfor reiser dere ikke med Norwegian til Bangkok da? For et dum spørsmål, hvem gjør det liksom? Thai operer selvsagt ikke med First Class til Oslo, men man kan jo ha en første klasses opplevelse for det..

    10. Ingrid: man må ikke avstå fra alkohol dersom man skal prøve å bli gravid. Har ingen innflytelse på hvotvidt egget blir befruktet eller ikke 😉 Det man derimot BØR gjøre er å avstå fra alkohol når man vet at man er gravid, og for folk flest er dette tidligst etter 2-3 uker. Dvs at veldig mange inntar alkohol i denne perioden uvitende om at de er gravid. Tidlig etter befruktning er ikke egget festet til livmorveggen engang, og har ingen kontakt med blodbanen heller (altså alkoholen kommer ikke i kontakt med et befruket egg). Så en drink eller to, eller tre skal Julianne få kose seg med på bryllupsreisen, uten at det skal bli oppstandelser rundt deg 😉 Liten fun fact til dere begge!
      Kos deg på ferien din:)

    11. Det forundrer meg at mannen her som jobber i Norwegian, foretrekker Thai til Thailand. Det sier litt om hva han synes om egen arbeidsplass, at det ikke engang er verdt å bruke når de drar på bryllupsreise. Merkelig valg!
      Business og first class er definitivt ikke samme greia; til deg over her. Google, så får du se forskjellen.

    12. Helene: Dine lune facts er dessverre feil. All ny forskning på området viser at alkohol kan endre arvematerialet både hos far og hos mor- selv når det dreier seg om tiden _før_ befruktning. Både lærevansker, risiko for psykiske vansker, og andre sårbarheter hos barn knyttes til dette. En avdelingsoverlege ved en av landets beste småbarnsposter, har sagt at et par som kan tenkes å bli gravide, bør avstå fra alkohol fra de tenker tanken, og til barnet ikke ammer lenger.
      Ikke populær info, men viktig for de som ikke vil gamble med barns liv, helse og muligheter.

    13. Ingrid: Avstå fra alkohol fordi jeg ønsker meg barn? Den var ny. Jeg vet jo ikke om eller når jeg eventuelt blir gravid.. Det kan ta flere år, så nei.. Jeg slutter ikke å leve for det.

      Takk 🙂

    14. Produktet heter business class.
      First class er et helt annet produkt, som ikke tilbys på denne strekningen. De to produktene er definitivt svært forskjellige.

    15. Karoline: Okei. Men på Thai Airways var det kun TO alternativer. Vi ønsket oss litt finere billetter og gikk for det. Business eller første klasse. Hvem bryr seg? Flott var det i hvertfall 🙂

    16. Rebecca: Hei, Rebecca!

      Ja, jeg skal huske på det. Men jeg må også huske på jobben min som blogger. Den lever ikke av seg selv 🙂

      Ha en fin helg 😀

    17. mira: Det var det absolutt 🙂

      Jeg har ikke så mange gode tips til billige reiser dessverre. Men søk på Supersaver eller lignende nettsider. Der finner du masse bra til en billig penge 😉

    18. Meg: Det er tydelig at mange har hengt seg opp i dette, så la meg gjøre det enkelt: På Thai Airways var det to alternativer. Denne gang gikk vi for det beste 🙂

    19. det er business klasse det- thai har ikke 1.ste klasse i alle fall ikke på disse flytypene- du merker nok forskjell mellom 1.klasse og business

    20. Ikke det at dette er veldig viktig men ser det er mange som henger seg opp, thai har first class men ikke på alle flyene de har. Som veldig mange flyselskap opererer de med forskjellige fly typer. Og når de kjører alle tre klassene er det færre seter i økonomi, altså der de antakeligvis selger flest seter. Og at mannen velger tg fremfor dy 787 har jeg FULL forståelse for! Hvis man har mulighet så hadde jeg også gjort det 10 av 10 ganger. Jeg ønsker ikke at du skal ta dette her på feil måte, men first class og busniss er ikke heeelt det samme. Men skjønner godt at det kan missforstå. (Jobber på Osl) håper dere får en strålende ferie, ser fantastisk ut.

    21. Selvsagt går man for beste alternativet når det er bryllupsreise…. Det er forhåpentligvis en gang i livet!
      Håper dere nyter ferien, og masse til lykke 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg