JUST MARRIED

Hei, alle sammen! Nå er herr og fru Nygård på vei til Gardermoen. Neste stopp –> Bangkok! Denne turen har vi gledet oss til lenge. Første ferie som mann og kone.. 

Helt siden vi kom hjem på søndag har vi daffet rundt i disse herlige dressene fra Onepiece, med brodering gjort hos festenmin. Den sorte var en del av min morgengave til Ulrik. Jeg er ganske stolt av meg selv for å i det hele tatt komme på ideen. Var de ikke søte? 

Bildet ble tatt på morgen i dag når vi endelig var ferdige med pakkingen. Prikkene på Ulrik sin dress kommer av motlyset i vinduet.. Beklager det. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det er forresten en veldig hyggelig sak med bilder fra bryllupet i Demokraten i dag, som kan leses HER 

28 kommentarer
    1. Jeg fulgte bryllupet ditt på Snapchat (også gjennom Anette Marie sin), det virket helt fantastisk! 😀 Og så nydelig både du og kjolen din var! Du strålte <3 For et smil 😀 Kos dere masse på bryllupsreise! Ha en fin dag videre og en fin flytur 🙂 Klem til deg

    2. Interessant at du skriver på snap at dere flyr First Class, når Thai Airways tilbyr kun business og economy fra Oslo til Bangkok… Fint skal det være…

    3. Gratulerer så masse med bryllupet 🙂 Kos dere i Thailand, der er det så fint! <3 Thai airways er også å skryte av, selvom man sitter på economy 😉

    4. Kos dere masse på bryllupsreise! Det blir en magisk opplevelse 🙂 nå gleder jeg meg enda mer til vår bryllupsreise som blir i august 😀
      Jeg prøver å mase meg til litt luksus på flyreisen vår, er jo så lang distanse at det hadde vært greit å slippe å være helt utslitt og ødelagt i kroppen når man kommer frem ;p de stolene dere har ser superdigge ut!!:)

    5. gratulerer så masse med bryllupet og kos dere MASSE på bryllupsreisen, det fortjener dere begge to 🙂 nyt tiden fremover som nygift! Gleder meg til å se bilder og film fra helgen:)

    6. Syns du er modig som går ut med en gang med at dere prøver å få barn. Det kan ta lang tid, og jeg håper for din skyld at du ikke føler noe press.

    7. God tur, og kos dere masse!! 🙂 Det blir kanskje ikke så mye blogging (hvilket er helt forståelig) men du får prøve å snappe mye til oss hjemme i kalde norge! 😀
      Klem fast leser

    8. Herlighet, først kler du ut mannen i karnevalsutstyr i bryllupet og så en slags onepiece. Han virker jo å være i 40 års alderen, blirxdet ikke “too much” for en voksen kar.

    9. Annabel: Ulrik er 35. Men det spiller ingen rolle. Jeg synes han ser superfresh ut i alt han har på seg 😀

      Kan jeg gi deg et tips? Ikke ta deg selv så høytidelig 😉

    10. Ida: Beklager sent svar, Ida.. Men som du sier så har det ikke blitt så mye tid til bloggen. Jeg har klart å oppdatere hver dag da og snapper så mye jeg kan. Ikke verst bare det 😉

      Stor klem tilbake fra meg som setter pris på slike faste lesere som deg <3

    11. Ingrid Cecilie: Tusen takk for det! Vi nyter tiden til det fulle her i Phuket 😀

      Det kommer masse bilder på bloggen fra bryllupet etterhvert og i morgen vises en snutt på God kveld Norge 🙂

    12. Ella: For meg spiller det ingen rolle hva det kalles. Du skjønte poenget og alle andre skjønte poenget. Det finnes bare to alternativer på Thai Airways og vi gikk for det beste. Er det mulig å henge seg opp i ALT…. Du trenger en hobby.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg