MORGENGAVENE FRA MEG TIL ULRIK

I morgengave fra meg til Ulrik fikk han en Louis Vuitton man bag som han har ønsket seg lenge og et Louis Vuitton armbånd som han kan ha på seg begge veier. Jeg tipper at han kommer til å bruke vesken allerede i morgen når vi skal ut og reise. Den er perfekt i størrelse for å oppbevare pass, lommebok, telefon, Ipad og slike småting som er greit å ha lett tilgjengelig når man er ute og reiser eller på farten generelt. Flyet går tidlig på ettermiddagen fra Gardermoen. Jeg gleder meg sånn til å komme ned i varmen og ikke minst til å slappe av sammen som mann og kone. Vi har ikke rukket å reflektere så mye over selve giftemålet ennå. Det kommer nok til å ta noen dager før jeg lander ordentlig. Men det gjør ikke noe. Jeg trives godt på denne rosa skyen ♥ 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå skal jeg en tur til Madeleine på Pure Beauty for å ta av de nydelige perlene og diamantene jeg har på neglene. Det blir trist å ta de av, men det må bare til før reisen. Jeg har sikkert tatt 100 bilder av bryllupsneglene, så jeg får bare kose meg med de ♥ 

21 kommentarer

Siste innlegg