MORGENGAVEN

Hei, dere! Da var vi hjemme igjen etter en drømmehelg på Thorskog slott i Sverige. Jeg gleder meg sånn til å vise dere masse bilder og video fra både jegerfesten på fredagen og selve bryllupsfesten på lørdagen. Vi hadde med oss både to fotografer og to videografer som jobber på spreng for å få alt ferdig. Som dere skjønner kommer det masse mer av bryllupet her på bloggen, og til lørdag kommer det også et lite klipp på God kveld Norge sin sending på Tv2. Det blir stas, men først vil jeg vise dere morgengaven min fra Ulrik.. Han er gal!

Jeg har alltid ønsket meg en Rolex og denne med rosa skive kunne bare ikke passet meg bedre. I`m in love ♥ 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

For dere som er spesielt interesserte så er dette en Rolex date just 36 mm med rosa skive, stål og hvitt gull. I tillegg har han gravert inn “Din Ulrik 20.02.16”. Noe så romantisk! Jeg er så takknemmelig at dere aner ikke. Dette hadde jeg virkelig ikke ventet meg! 

Morgengaven fra meg til Ulrik kommer på bloggen etterpå ♥ 

21 kommentarer
    1. Det var så fint å følg deg på snap! Det så virkelig ut som et eventyr! Og du var virkelig vakker! Flott kjole! Imponerende ! Dere er et nydelig par og jeg ønsker dere alt godt for fremtiden! Nyt dagene som nygift og den klokken der var ekstremt flott! Du er heldig altså:) ha en vakker dag!!!

    2. Må bare legge igjen en kommentar og si at bryllupet så fantastisk ut! Utrolig kult at dere dro temaet så langt.. Alt virket så gjennomført! Håper dere hadde en strålende helg. Gratulerer så mye!

    3. Jeg kommentarer ALDRI, men nå må jeg bare!. Bryllupet ditt så helt fantastisk ut, og DEN klokken er virkelig en materialistisk drøm – som jeg syntes du fortjener så utrolig <3 . Gratulerer så mye som kone og mann! Unner dere virkelig alt vell og godt i fremtiden.
      Ps. Gleder meg til alle bryllups innleggene som kommer fremover.
      Klem fra en fast leser

    4. wow, den var skikkelig fin! og så Rolex da! Det er en god investering! Jeg likte veldig godt fargen på klokkeskiven også veldig godt fargen på esken 🙂 Veldig bra gave!

    5. Hei Julianne
      Flotte bryllupsbilder og vakker flott klokke. Ser ut som du virkelig fikk det eventyr bryllupet som du ønsket deg. Jeg synes også det er veldig sprekt av Ulrik å være med på et slikt spesielt tema. Mannen min hadde aldri gjort det hehe. Jeg synes også det er flott at mannen din skjemmer deg litt bort. Har også en mann som liker å skjemme meg bort. Vi fortjener det iblant .LYKKE til med hvetebrødsdagene 😉

    6. Hei Julianne :).
      Så flott og stilfull morgengave :). Forstår godt du er in love med den stilige og klassiske
      klokken 🙂
      Klem

    7. Wow, tror neppe jeg har sett finere Rolex enn det der, den klokken der er virkelig spesiell, det er noe med det å få klokke altså, jeg fikk klokke selv i fjor på 25 års dagen min og følte meg virkelig som verdens heldigste, så forstår det du skriver. Og god bryllupsreise, kos dere som mann og kone, og du, fy søren, du var super nydelig i bryllupskjolen din, og du er heldig som har en mann som ble med på Askepott tema i bryllupet, Ulrik er virkelig en kul mann og spesiell, du er heldig Julianne, ta vare på kjærligheten <3 Håper jeg er like heldig selv en dag.

    8. Hei Julianne. Jeg leser bloggen din støtt og stadig, men jeg kommenterer aldri. Men når det gjelder bryllupet ditt klarer jeg ikke å la være. Så utrolig vakker du var, virket som om du absolutt fikk det drømmebryllupet du ønsket deg. Helt nydelig var du, og kjolen… WOW. Nyt reisen deres som nygift par.

    9. Gleder meg til innleggene om bryllupet!! Jeg fikk desverre ikke fulgt på instagram, så håper alle detaljer kommer ut her! Gratulerer så mye med giftemålet, og nydelig klokke<3

    10. Stormannsgalskap. Klokke til 60.000. Håper ekteskapet holder til klokka er nedbetalt iallfall. Er det dette kjærligheten koker ned til? Dyre morgengaver og bryllupsreiser? Hva blir det neste? Hvordan kan man toppe dette på neste jubileum? Lykke til.

    11. Therese, du har hodet skrudd riktig på, foreløpig som den eneste i kommentarfeltet. Merkelig hvordan misunnelse stadig oftere brukes som beskyldning dersom man ikke jatter med, eller blir ekstatisk av gull, glitter og billig glamour. Ekte og dypere verdier er ikke misunnelse, det er intelligens og godt hjerte.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg