EN UKE IGJEN

God lørdag kveld, alle sammen! Helgen min startet som barnevakt for verdens søteste gutt (tanteungen min såklart) Hehe! Lillegutt og jeg fikk overnattingsbesøk av Anette Marie med datteren Tina Odine. Sammen var vi “one big happy family”. Utrolig hyggelig!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I dag har jeg hatt skjønneste Charlotte på besøk. Vi har spist lunsj og satt opp en “fotoplan” for helgen som kommer. Charlotte er en av fotografene som skal følge oss gjennom hele bryllupshelgen. Hun er spesielt fokusert på detaljer, noe jeg setter ekstremt stor pris på med denne jenta. Jeg føler meg trygg med Charlotte på laget. Dere kan bare glede dere til å se bildene hennes! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Men over til overskriften.. Om en uke er jeg gift! Det er så sprøtt å tenke på. Helt fantastisk, men fortsatt skremmende. Ikke skremmende på en negativ måte, men bare litt skummelt fordi jeg tar dette veldig seriøst. Det er vel bare bra?

Verken Ulrik eller jeg har vært i nærheten av tanken på å gifte oss før i livet med noen andre av våre tidligere kjærester. Det hadde ikke vært et problem for meg om Ulrik hadde vært forlovet før, men jeg er veldig glad for at jeg er den første personen som han faktisk ønsker å dele resten av livet med. Jeg vet at Ulrik føler det på samme måte med meg.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Resten av kvelden skal jeg bruke på å gjøre ferdig talen min. Selv om bruden ikke er pliktet til å reise seg, så føler jeg likevel at jeg bør. Dessuten fortjener Ulrik det. Jeg vurderer å skrive inn hele eller deler av talen som en kladd her på bloggen og publisere den for dere fine lesere som har fulgt meg siden starten av dette bryllupsfjaset. Vi får se hva det blir til. Litt kliss håper jeg at dere tåler 

30 kommentarer
    1. Jeg gleder meg til å se bilder og høre fra bryllupet deres! Elsker masse kliss, så del alt du selv føler for å dele.
      Lykke til med den store dagen, du og dere fortjener en flott feiring!

    2. Masse lykke til i siste innspurten Julianne! Husker selv den siste uka, trodde alt var i boks, men likevel så var det sånn ca tusen ting som dukket opp! Kvelden før bryllupet så tok vi en siste gjennomgang på brudevalsen 🙂
      Har som deg sansen for vinterbryllup, så mannen min og meg feirer straks 10 års bryllupsdag i disse dager 🙂
      Gleder meg sammen med deg til neste helg, å bli gift er helt fantastisk! Å være gift er også helt magisk 🙂
      Klem

    3. Fie: Tusen takk for det, Fie! Huff da.. Håper ikke det skjer med oss. Men nnoe stress mot slutten blir det vel for alle 🙂

      Gratulerer med 10 års brylupsdag! Det er jo fantastisk <3

      Ha en flott søndag! Stor klem tilbake

    4. Hei Julianne! Det virker som om ting begynner å komme på plass selv om det kan være litt stress før den store dagen! Jeg ønsker deg en fin søndag og en bra kommende uke! Så gleder jeg meg masse til å se oppdateringer på mystoryen om bryllupet 😀 Blir nok kjempefint! Synes det er så fint at du skal holde tale 🙂 Tror det er noe jeg har lyst til å gjøre den dagen jeg gifter meg!

    5. Gleder meg til å se bilder fra bryllupet, jeg er sikker på at det blir veldig flott! 🙂 jeg sier også jaa til talen!! hehe <3

    6. Tror jeg gleder meg like mye til dette bryllupet som deg jeg, hihi. Og stakkars kjæresten min som har en så bryllups syk kjæreste nå.. 😉

    7. Liker kliss! Det er herlig å se fikk elsker hverandre<3 det blir veldig spennende! Bare litt under en ule igjen nå så starter hvetebrødsdagene 🙂 hihi! Det kommer til å bli så bra:) masse sommerfugler i magen nå kan jeg tenke meg 😉

    8. Siren: Hei, Siren. Det stemmer. Nå er det ikke mye igjen på listen. Ha en fin dag og uke selv. Jeg synes det er veldig hyggelig at du vil følge meg den store dagen 😀

    9. missmommy.blogg.no: Hehe! Så bra! Jeg liker litt kliss selv, som du kanskje har fått med deg 😉

      Om en uke så er vi i Thailand, så det blir tre uker til hverdagen for vår del 🙂

      Ha en fin mandag videre!

    10. Hei Julianne, er så glad på deres vegne!! Med tanke på bryllup coming up 😉 litt teit spørsmål men hvilken telefon har du?? Nyt tiden før bryllupet 🙂 ønsker dere begge alt godt, klem <3

    11. Ååå, gleder meg så mye til helgen! Gleder meg til å se bilder og høre alt om hvordan dere har hatt det. Tror det blir en fantastisk flott helg. Synes det er kjempegøy å følge deg, og føler nesten jeg “er med” på bryllupet! Tusen takk for at du inkluderer oss:-)

    12. Anonym: Så utrolig hyhggelig kommentar! Dersom du følger med både her på bloggen, pøå Instagram (pilotfrue) og på Snapchat (pilotfrue), så skal jeg love deg at du får med deg det aller meste 😀

      Tusen takk for at du leser bloggen <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg