YOU`RE ON MY TO-DO LIST

God lørdag, folkens! Her ser dere en smilende meg som har holdt på med en lang liste over ting som står igjen før bryllupshelgen, pluss litt annen jobb i hele dag. Jeg føler at vi aldri kommer i mål med dette bryllupet. Nye og viktige ting dukker opp hele tiden. Jeg blir gal! Ulrik er på jobb i dag, så da er det jeg som må brette opp armene. Heldigvis kommer han hjem allerede i kveld igjen. Da skal jeg legge vekk den forhåpentligvis fullførte listen og sette Ulrik på min to-do list hele kvelden 

Ser dere forretsen at jeg har fått litt hvitere tenner? Jeg holder nemlig på med en 5-dagers kur som Ulrik kjøpte hos tannlegen sin forrige uke. Den er fra Opalescence, for dere som måtte lure..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Var ikke denne toppen søt? Jeg fikk den av snilleste Naomi i London på utdrikningslaget mitt! Nå skal jeg ut og gjøre noen ærender i sentrum.. Vi blogges senere 

6 kommentarer
    1. Jeg syntes tennene dine har vært veldig fine lenge nå <3 Også har du veldig rette tenner også! Smil med stolthet. Du har ett fint smil 🙂

    2. Elise: Takk for det. Ulrik kjøpte som sagt kuren hos sin tannlege, Eurodent 🙂

      Vi får se hva det blir til. Jeg er i hvertfall veldig fornøyd!

      Håper helgen har vært topp. Ønsker deg en fin søndag videre 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg