HIT SKAL VI PÅ BRYLLUPSREISE

Da var bryllupsreisen booket og vi gelder oss utrolig masse! Tenk at vi skal dele de to første ukene som mann og kone på dette herlige stedet! Jeg kommer til å bli nyforelsket hver morgen når jeg står opp! Er det ikke slik det skal være på bryllupsreisen da? Jeg har jo allerede fortalt dere om flybillettene fra Norge til Bangkok, så det kommer vel ikke som en overraskelse at vi skal feriere i fantastiske Thailand?

Vi har vært litt treige med å bestille hotell da vi har fått helt sykt mange tips av dere lesere og bekjente av Ulrik, som vi har sammenlignet og vurdert. Først i dag booket vi derfor dette stedet. Det ble en “super deluxe suite” i noen av de mest romantiske omgivelsene jeg har sett. Her skal vi slappe av og kose oss i hjel i nesten to uker. Kanskje vi til og med skal prøve å lage et barn her? Hvem vet.. Det hadde jo vært gøy om vi noen måneder etter reisen forteller om “Lille ….. , som er “Made in Thailand” Haha 

Vi har i hvertfall 135 kvm å boltre oss på, så tror ikke hjemmelengselen kommer med det første. Mest sansynligvis er nok det en følelse jeg ikke kommer til å kjenne på i det hele tatt.. Nå lengter jeg etter sol og gleder meg sånn til å spise masse spicy thaimat at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg gleder meg også veldig til alle de nydelige fruktdrikkene. Altså, jeg drar ikke hjem uten å ha smakt en pineapple cocktail. Dere vet sånn man drikker rett fra skallet? Det er jo bare sååå fresht!

Jeg skal selvfølgelig fortelle dere mer om stedet, hotellet, suiten og alt annet når vi er der nede. Kameraet mitt skal mildt sagt få kjørt seg. Bare vent og se ♥ 

Bildene er lånt av hotellet

Har du vært i Thailand før?

33 kommentarer
    1. Wow så fint det var der,der kan romantikken blomstre 🙂 min drømmereise hadde vært Maldivene alltid ønsket meg dit. Håper dere får en fin reise og nye minner som nygifte i Thailand 🙂

    2. Hehe det var vel litt ungt å få barn?!? Du er jo bare 25?:-) Men kjempefint sted!<3 Jeg har vært masse i Thailand:-D

    3. Seriøst? Ungt å få barn når man er 25 år? Den var ny.. Jeg vil si at folk i dag starter litt vel sent! Vil nå si at 25 år er helt normalt, og vertfall ikke ungt 🙂
      Ser ut til at dere kommer til å få en veldig fin bryllupsreise <3

    4. Kristin:
      Ja kanskje, mulig du har rett. -hvertfall sånn biologisk:-) Her jeg er fra, (som er Oslo) så er det vanlig å vente til 20 årene er over. Men jeg har hørt at det er vanlig å starte litt tidligere hvis man er litt fra bygda. Så det kommer vel litt ann på hvordan man ser det:-)

    5. Hehe! For en snodig kommentar fra Nora. 25 er helt normal alder å få seg barn på! Har aldri hørt at noen mener 25 er for ungt før, sikker på at du ikke forveksler det med 15 år nå?
      Ser ut som en kjempekoselig plass, sååå fint <3 Gleder meg til å høre mer om det/se bilder.

    6. Når jeg var 25 ventet jeg nr 2 🙂 25 år og vente barn er vel ikke for ungt. Alt utenfor Oslo er ikke bygda heller 😉

    7. May Iren: Det er jo flott å vokse opp med en ung mor 🙂

      Jeg synes heller ikke at 25 år er ungt, men her i Oslo er det nok vanliger å vente til nærmere fylte 30 faktisk.

      Ha en fortsatt fin helg med alle dine skjønne barn <3

    8. Julie: Jeg tipper at Nora er rundt 18 år. Da jeg var i samme alder så kunne ikke jeg se for meg barn i nærmeste fremtid jeg heller. Lysten og den følelsen av at jeg er “klar” har kommet i løpet av det siste året. Det har såklart mye med livssituasjonen min å gjøre 🙂

      Hyggelg at du gleder deg til det. Lover å ta deg med på nesten hele reisen 😀 <3

    9. Nora: Du har nok rett i at gjenomsnittsalderen for å få sitt første barn i Oslo er høyere enn på andre småsteder, men alt utenfor Oslo er ikke “bygda”, Nora 🙂 Hehe!

      Kan jeg spørre deg om hvor gammel du er?

      Veldig hyggelig at du leser og er aktiv i kommentarfeltet. Det settes STOR pris på <3

    10. Kristin: Dersom jeg hadde blitt gravid innen et års tid så er jeg faktisk den første i jentegjengen min. For i Oslo er det forsåvidt litt tidlig å starte som 25–åring. Mange venter til nærmere fylte 30.

      Men jeg er enig med deg. Jeg synes ikke 25 år er for ung 🙂

    11. Nora: Synes du det? Jeg blir nok det første i min jentegjeng hvis alt går etter planen, men synes ikke det er for ung for det. Mange i mitt miljø velger å vente til nærmere fylte 30, så jeg skjønner likevel hva du mener 🙂

    12. Sjansen for å få barn er størst tidlig i 20 årene. Jo lenger man venter jo større sannsynlighet for å ikke kunne få barn. Har en del venninner som ventet til i 30 årene, og de sliter virkelig med å bli gravide. Så jenter….ikke vent for lenge!!! Det er det største man noen gang kan få oppleve. Hilsen en mamma til en jente på 2 år 🙂

    13. Så fint sted! Sikkert umulig å ikke kose seg der:) Og til alt snakket om alderen når man får barn: moren min fikk første barnet som 21-åring og meg som 22-åring og lillesøster som 24-åring. Tre barn før 25 år, så å få barn som 25-åring høres ganske perfekt ut, spør du meg;)

    14. er i thailand nå og har vært her mange ganger- nå vet jeg ikke hvor dere skal men kan anbefale Koh Racha- bedre strender får du ikke noen steder i thailand….

    15. Åh, så deilig med bryllupsreise til Thailand Julianne! Hotellet ser helt fantastisk ut! Ønsker dere en kjempe fin tur når den tid kommer. Stikkord i Thailand fargerike drinker (som du nevner), kvalitetstid hvor man pleier kjærligheten, maks avslapping etter bryllupet (tro meg, det er hektisk og stressende, men samtidig en minnerik dag som er så verdt det!), SPA, god mat og drikke, nye opplevelser, strandliv, shopping (sørg for å få skreddersydde klær der nede, er kjempe gode priser. Men husk å gå til en profesjonell skredder med et godt omdømme som er anbefalt av andre). I mellomtiden gleder jeg meg kjempe masse til å følge dere gjennom bryllupshelgen og selvfølgelig videre frem i tid med bloggingen – du er så dyktig Julianne! Stå på! 🙂

    16. Men hva med den ziki myggen da? Jeg er i samme situasjon som deg! Vil på bryllupsreise og lage barn, men vi vet ikke helt hva vi gjør med dette viruset som er blitt så alvorlig. 😩

    17. Hei Julianne! 🙂
      Jeg har vært i Thailand 4 ganger (år 2011, 2013, 2014 og 2015). Vi giftet oss der i fjor sommer og hadde et bryllupsreiseopphold på vårt favoritt SPA der vi var. Thailand anbefales på det sterkeste!
      Man bør ikke nyte spekemat, oster og alkohol på bryllupsreisen, dersom du er seriøs om det å skulle prøve å lage barn på samme tid. Der er også enkelte bakterier og parasitter som kan være ufarlig for deg, men som kan gi alvorlige utviklingsfeil hos fosteret… bare nevner det.
      Ellers håper jeg at du får en fantastisk tur til Thailand!! Det er bare å spør dersom du vil ha flere tips (kan sende meg e-post). Men nå kjenner jeg ikke igjenn hotellet og kan derfor ikke garantere at jeg kjenner til området du skal til.
      Titt gjerne innom bloggen min (fersk reiseblogg).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg