ANTREKKET TIL VIXEN BLOG AWARDS

God kveld, fine lesere! I morgen er det som sagt Blog Awards og jeg har endelig funnet det perfekte antrekket for kvelden. Jeg var på jakt etter noe som blir sett og lagt merke til i en stor folkemengde, men samtidig et plagg som ikke var for pyntet. Jeg falt derfor for en sort kjole (sort er alltid trygt) fra Undorn med masse flotte steiner på. Gleder meg til å vise dere hvordan den sitter på i morgen når jeg har sminket og stylet meg. Maria fra Head Frisør og jeg har nemlig en liten plan for hvordan stylingen skal se ut..

Prisutdelingen holdes på Hotel Continental. Jeg skal dra sammen med Anette Marie, som mange av dere vet er en venninne av meg. Det blir hyggelig å catche opp med henne igjen. Ja, vi er fortsatt venner til tross for at vi har litt ulik oppfatning av sporten bikinifitness. Hehe! Vi har bare ikke hatt tid til hverandre/prioritert hverandre på en god stund, så nå er det jammen i meg på tide 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

4 kommentarer
    1. Hei! Så innlegget ditt fra her om dagen om den situasjonen i butikken! bra du tar opp temaet, blir veldig lei meg av å høre at folk blir behandlet på den måten 🙁 Jeg så akkurat en lignende video på facebook bare at det var på en restaurant da men du kan søke på Josh Paler Lin på facebook så er det en video der fra 9. Januar den var kul på slutten!
      Så snapstoryen din og den kjolen var helt nydelig 😀 Håper du får en gøy kveld!:) (sorry hvis det kom to kommentarer nå men det skjedde noe rart da jeg skulle poste den første kommentaren)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg