GRATULERER MED DAGEN, ELSKLING ♡

Kjære Ulrik. I dag blir du 36 år. Du er den den kjekkeste, snilleste og morsomste mannen jeg kjenner. Jeg er sikker på at det er mange unge jenter der ute som skulle ønske at de var meg på grunn av DEG. Jeg har sagt det før og sier det igjen.. Du er en skikkelig gentlemann! Om under to måneder blir du min på ordentlig. Jeg gleder meg til å leve hver dag i resten av mitt liv sammen med deg, elskling!

Du er..

A: Ansvarsfull 

B: Bereist 

C: Cool

D: Direkte

E: Effektiv

F: Familiekjær

G: Gavemild

H: Hjelpsom

I: Iherdig

J: Jordnær

K: Kosete

L: Lur

M: Morsom

N: Naturlig

O: Omtenksom

P: Pen 

R: Romantisk

S: Seriøs 

T: Trofast

U: Uimotståelig

V: Vakker

W: Wonderful

Z: craZy

Æ: Ærlig

Ø: Ønsket

Å: Åpen

Det var nesten hele alfabetet.. Men viktigst av alt: Du er er deg og det er derfor jeg elsker deg 

 HIPP HURRA FOR ULRIK! 

21 kommentarer
    1. For et fint og koselig innlegg! gratulerer med dagen til han 😀
      kos dere masse i kveld, og ikke minst, ha et godt nyttår <3

    2. Gratulerer med dagen til Ulrik! Ønsker dere begge godt nyttår! Gleder meg til å følge bloggen gjennom et nytt år! 🙂

    3. Unge jenter misunner deg en eldre mann?? Er det en farsfigur du har? Tåpelig og umodent utsagn! Slutt å være så bastant, få deg litt mere livserfaring før du uttaler deg. Mange ganger lurer jeg virkelig på hvilken oppdragelse du har fått, du er veldig ofte fordømmende. Syns synd på deg og foreldrene dine. Hva han kjæresten din ser i deg forstår jeg ikke. Men det har jeg ikke noe med. Men tåpelige utsagn kan jeg mene litt om. Og at du føler folk peker og ler av deg, vel det har med deg og måten du fremstår på. Tenk litt over hva du signaliserer,nå kun en egoistisk blogger uten substans.

    4. Herregud! Det hun mente med at mange unge jenter ville hatt Ulrik, er fordi han er en gentleman og sikkert en fantastisk og omsorsfull mann, og unge menn/gutter til dags eier ikke respekt for damer. Jeg er 15 år og skjønner meningen med utsagnet.
      (Iallefall sånn jeg oppfattet det.)

    5. i min verden så er det de som er sammen som skal bry seg og ikkje alle andre…
      Min far var 20 år eldre enn min mor -hun er desverre død og han giftet seg med en han var nesten 30 år eldre enn de var gift til han døde brått under en operasjon…
      Eg har vært sammen med menn yngre og eldre enn meg -KUN vi har noe med alderen og gjøre -hvorfor gidder så mange å bry seg om DET?
      Det fins få gnetlemen igjen og spesielt hos de yngre, om du mente mange yngre kvinner ville likt en som Ulrik har du rett,men også voksenere kvinner -ja så fremt de ikkje er medlem av Ottar da…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg