DR. HOLMS

Hei, fra Geilo! Dagene våre går bare bort i mat og kos. Vi har tatt skikkelig juleferie. Bryllupsplanleggingen og hverdagen genrelt er satt på vent. Nå er det romjul og tid for familie. Det er noe både Ulrik og jeg setter veldig høyt. 

I kveld er det første gang vi ikke skal spise middag på hotellet. For nå holder Ulrik på med forberedelsene. Det blir kongekrabbe Fra Måløy og alle gleder seg til det. Mormor kom med toget for bare noen timer siden, så denne kvelden blir helt spesielll. 

Familie for meg er det som betyr aller mest. Jeg legger vekk alt av sosiale medier de få dagene i året. Ja, jeg oppdaterer bloggen, men jeg prioriterer ikke den på det samme måte som jeg gjør ellers i hverdagen. Håper dere forstår det. Jeg kommer sterkere tilbake når vi kommer hjem 2. januar..

I morgen har Ulrik bursdag. Et ordentlig nyttårsbarn. Jeg gleder meg til al han skal få gaven som jeg har kjøpt til han.Tipper at den faller i smak. For dere som lurer på hva han får –> Følh meg på Snapchat (pilotfrue) eller Ulrik (mrulriknygaard) 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vi snakkes mer i morgen!

7 kommentarer
    1. Charlotte: Han er ikke et barn nei. Det har du helt rett i. Jeg liker uansett å behandle alle mine nære som har bursdag litt barnslig med søte ord og masse oppmerksomhet 🙂

    2. tenkte mer på det med nyttårs enn barn. I og med at han har bursdag siste dag i året og ikke den første

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg