KOSER MEG PÅ VESTLANDET

Hei, fra vakre Måløy! Her kommer litt bilder av den flotte utsikten som jeg har vært så heldig å få våkne til hver dag denne julen..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I går var vi en tur ute på byen og møtte mange morsome mennesker. Vi var på et sted som heter “Galeasen”. Det var et ganske stort utested med god stemning fra vi kom til stedet stengte. I løpet av kvelden fikk jeg hilse på noen av leserne mine her i Måløy. Det var superstas! Tusen takk for alle de hyggelige ordene! Jeg er ikke vane med at folk er så snille. Det er ikke typisk i storbyer som Oslo foreksempel, men kanskje mer typisk på slike koselige småsteder som dette. Alle fortjener ros for den jobben de gjør, til og med jeg. 

I dag er formen også som fortjent. Hehe! Man ber jo om hodepine når man drar videre på nachspiel etter byen stenger. Men men.. Gøy var det! Dagens antrekk ble derfor denne herlige joggedressen fra Onepiece. Jeg bestilte flere digge onepiecer her til både Ulrik og meg før jul. De kommer godt med nå i romjulen 

7 kommentarer
    1. Vakre landet vårt. Og vakre deg. Gleder meg til å følge deg i 2016. Ha en fin “hangover” dag.
      Klem

    2. Hvilken gata bor du i når du er på besøk? Ser at det er i en av de gatene litt høyt oppe. Bodd i gate 5 selv tidligere, men bor i Larvik nå 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg