SINGLE VIPPE EXTENSIONS

Sponset behandling

Uken før jul gjorde jeg noe veldig smart for å spare litt tid på badet nå i romjulen. Jeg satt på vippe extensions på Beauty House Oslo. Denne gang valgte jeg single vipper og ba om de korteste vippene de hadde for et ekstra naturlig resultat. Jeg er kjempefornøyd med vippene! De ble akkurat slik jeg ønsket. Ikke for mye med tanke på familieselskaper og ikke for lite med tanke på nyttårsaften og alle de andre festlighetene som vi skal på fremover, som i kveld hvor vi skal ta oss en tur ut her i Måløy. 

Selv om jeg har tatt vippe extensions så pleier jeg å bruke Lash Up super serium mascara når jeg vil se mer markert ut rundt øynene. Mascaraen fra Lash Up er en mascara som er spesielt utviklet for vippe extension, som du får kjøpt i Frognerveien 44 eller i nettbutikken til Beauty House. Mascaraen skal vaskes grundig av i lunket vann ved fjerning. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I tillegg til mascaraen så bruker jeg også: 

Extension Coating: Et rensemiddel som påføres 1-2 ganger i uken. Vaskes grundig av i lunket vann.

Vippebørste: Et must for alle med vippe extension. Gre vippene dine morgen og kveld slik at de ikke krøller seg sammen. 

♥ De har også et veldig bra vippeserum som gir deg lengre, tykkere og mørkere naturlige vipper. Jeg har brukt dette serumet i flere av mine pauser når jeg har fjernet vippene mine og gått noen uker med bare mine egne.

Du finner alle produktene i nettbutikken deres HER

Ønsker dere en fortsatt fin jul 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg