FARMORS KRUMKAKER

Finnes det noe bedre enn hjemmelagede kaker og pålegg fra besteforeldre til jul? Jeg tror ikke det. Farmor og bestefar lager alltid krumkaker og julepålegg til alle barnebarna sine hvet år. Det har de gjort så lenge jeg kan huske. Verdens beste tradisjon og barndomsminne 

Julepålegget er laget av egg, majones og løk. Det smaker helt himmelsk! Dessverre spiser jeg det opp på bare et par dager til frokost og lunsj. Men det rekker til å få meg i skikkelig julestemning!

Jeg er ikke spesielt glad i å bake eller å lage mat generelt, men jeg er veldig glad i å spise. Hehe! Ulrik var på matkrigen forrige uke og kjøpte inn en hel haug med marsipanpølser, sjokolade, strøssel og konditorfarge. Jeg lover å vise dere resultatet, men jeg kan ikke love dere at det blir på nivå med farmors krumkaker..

Nå skal Ulrik få en liten førjulsgave av meg, som jeg kommer til å få like mye glede av som han. Kan dere gjette hva vi skal? Vi snakkes senere! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

6 kommentarer
    1. Til den siste setningen din Julianne kom jeg på en litt stygg kommentar, men kan ikke dy meg nå i disse juletider. Kanskje han får lov til å være kromkakemodell? Hjemmelagede slike pleier jo gjerne å være litt ulike i fasong og størrelse, hvis man tenker litt i det vågale hjørnet. Og ikke minst, begge kan ha glede av de. Nå blir jeg vel ikke bare stemplet som gammalgammal, men også som gammalgammal gris. Jeg tenkte også på og foreslå han som modell til fattigmann, men likte egentlig den første best. Ha en fin kveld, gjerne med litt rødt i glasset. Det er jo som sagt jul, og da må man kunne unne seg noe godt, selv på en helt vanlig tirsdag.

    2. Linn Therese Dagsland: Tusen takk for det, flotte deg <3

      Litt sent å ønske deg en fin tirsdag, så jeg får ønske deg en fin uke videre 🙂

      Håper vi ses snart!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg