DET EKLESTE JEG HAR HØRT

Sover du mye på hotell? Da bør du lese dette. Jeg kjenner at jeg blir pinlig berørt bare av å videreformidle noe slik, men føler jeg skylder dere såpass. Her om dagen fikk jeg vite noe veldig ekkelt. Faktisk så ekkelt at jeg ble skikkelig uvell og kvalm. 

Jeg sover ikke spesielt mye på hotell, men nok til at jeg har benyttet meg av vannkokeren på hotellrommet en del ganger til pulverkaffen eller en kopp te. Er du en av de som pleier å benytte vannkokeren på hotellrommet? Det gjør du neppe etter i dag..

Jenter som er mye ute og reiser i jobb bruker nemlig vannkokeren på hotellrommet til å vaske trusene sine! Har du hørt noe så ekkelt? Du lurer sikkert på hvor jeg har dette fra. Belive it or not, men informasjonen kom ikke fra Ulrik. Han sover jo på hotell halve året og ble ikke spesielt sugen på å lage seg en kopp te eller til å benytte seg av vannkokeren på reise fremover.

Jeg ønsker ikke å henge ut noen yrker, da det kan oppfattes svært urettferdig. Dette er dessverre bare en sykt ekkel ting som skjer i bransjer der hotellovernattinger er en del av jobben. Jeg sier ikke at alle som er mye ute og reiser gjør dette, men tydeligvis mange nok til at det har blitt en “snakkis”. Jeg har snakket med både tidligere stuepiker og jenter som selv har innrømt å gjøre det. Personlig synes jeg som dere skjønner at dette er motbydelig og ekkelt.  

Maken til lite respekt for andre mennesker. Dersom du føler deg truffet, så håper jeg du slutter med dette barnslige tullet. Pakk nok truser til tur eller gå uten. 

21 kommentarer
    1. Æsj så ekkelt! :/ de burde heller vaske trusene i dusjen eller bare kjøpe nye truser…æsj nu ble jeg kvalm!

    2. Hei,
      Jeg jobbet som stuepike da jeg gikk på VGs. Og ja det kan bekreftes. Altså,jeg har IKKE gjort det,men har vært borti dette. Det er er så ekkelt. Pakk et par ekstra truser liksom. Æsj,æsj,æsj!!

    3. HVA?! Har aldri brukt vannkokeren på hotellrom – takker GUD for det!
      Over til noe heelt annet, som jeg har tenkt på å si en stund, spesielt når du får kritikk for meningene dine. Bloggen din har seilt opp som én av mine favoritter. Alltid interessante innlegg, og jeg synes det er tøft av deg å stikke deg såpass ut med dine meninger. Nå skal det sies at jeg er ganske enig i det aller meste, så det er kanskje derfor jeg ikke lar meg provosere. Neida. Du har en flott blogg! Gleder meg til å fortsette å følge deg på veien mot bryllupet. Det blir garantert helt nydelig!

    4. Tidligare i år (eller i fjor kanskje det var) var det progrm om hotell på TV2 hjelper deg og fysøren så ekkelt det er å bo på hotell. Det var ingen av hotellene som de testet som bestod “bakterietesten” de fant blant annet sperm i alle sengene som de testet. Neify det var så ekkelt.

    5. Haha! Sov på hotell igår natt og kokte meg litt vann fordi jeg fikk lyst på en kopp te, heldigvis så glemte jeg det og sovnet uten teen:)
      Bloggen din har forresten blitt bedre igjen, kommenterte for litt siden at den hadde blitt litt kjedeligere!

    6. Susanne: Haha! Så bra. Det var nok meningen. Så hyggelig at du synes det, Susanne. Ting går litt opp og ned for meg som med alle andre. Er det noe spesielt du vil jeg skal ha mer av? 🙂

      Ha en fortsatt fin kveld!

    7. Dette er det sjukeste jeg har hørt, men tviler ikke ett sekund på at det er sant!! Folk gjør så mye ekkelt.. Men regner med det er flyvertinner du sikter til, siden Ulrik er pilot. Skal selv søke som flyvertinne nå, men om jeg skulle være så heldig å få jobb – så skal jeg aldri være en av de grisene… Fysj.
      Ha en fin kveld videre <3

    8. Æsj 😳 … Hadde aldri tenkt på det som en mulighet engang.. Hvorfor koker de ikke bare opp vannet, og gjør selve vaskingen i vasken/dusjen..?
      Mennesker altså..

    9. Anonym: Jeg skal feire jul der i år, så da kommer det flere innlegg derfra. Foreløpig har jeg bare vært der en gang. Det er veldig fint der, men jeg er desssverre ikke kjent ennå 🙂

    10. Jeg tenker at det er helt naturlig og ufarlig å vaske trusa si i vann-kokeren. Siden temperaturen på vannet når 100 grader dreper det alle bakterier.
      Jeg vasker alltid trusa mi om jeg sover på hotell.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg