NY FRISØR

Behandlingen og produktene er sponset

På mandag var jeg hos Maria på Head frisør i Hegdehausveien 30 for å bli litt mørkere og sette på mine nye tape extensions fra Luxushair. Maria er en venninne av meg fra Fredrikstad som jeg faktisk jobbet sammen med for noen år tilbake. Utrolig herlig jente, ikke minst flink med hår, sminke og vipper. Maria er nå min nye faste frisør her i Oslo, som skal sørge for at jeg er både er fresh på håret, har fine vipper og style meg de dagene jeg trenger litt ekstra hjelp. Jeg gleder meg masse til å samarbeide med henne fremover. Det føles så trygt og godt å legge håret mitt i hendene til en som faktisk kjenner meg. 

Jeg ble utrolig fornøyd med resultatet etter mandagen, ikke minst hårfargen. Det er første gang jeg tester ut tape extensionet fra Luxuxhair. Jeg er alltid ltt spent på nye merker når det kommer til hår, men dette virker utrolig bra. Vi satt inn 8 pakker og jeg bare elsker tykkelsen! 

I noen uker nå har jeg som sagt brukt clip on extensionet deres. Ettersom at jeg var såpass fornøyd med kvaliteten på håret fikk jeg lyst til å teste ut tape extensionet også. Jeg tenkte det var morsomt for dere å se både Før- og etterbilder. På førbildet har jeg som dere ser mye lysere hårfarge og bare mitt hår. På etterbildene ser dere at jeg har fått en mørkere bunnfarge og litt striper, i tillegg til de lange lokkene. Hva synes dere om min nye look? 





Du kan bestille time hos Maria HER. Jeg vet hun har mye å gjøre før jul, så vær raske

 

21 kommentarer
    1. Savnet du å ha en vanlig jobb? En som gir litt mening? Jeg tenker at det i lengde må bli kjedelig å bruke dagene på frisørbesøk, kaffebesøk og så skrive et blogginnlegg eller to. Hadde det ikke vært mer givende med en jobb med litt utfordring i? Eller er du fornøyd med å ha slike dager som du har nå?

    2. Tusen takk for svar:) Glemte jo helt å skrive at jeg er fast leser av bloggen din, og synes den er kjempebra! Digger at du er så åpen og tørr og dele meningene dine. Veldig spennende og følge deg i bryllupsforbredelsene, så gleder meg på flere innlegg om det:)

    3. Så fint det ble! 🙂 bare et lite spm; hvilken krølltang har dere brukt? Elsket de store krøllene!

    4. Hei igjen Julianne. Dette er egentlig et lite “stikk” til kommentaren til Hilde like over her. Misunnelse er ordet som er det rette her. Julianne skriver mye bra, samt en del mindre bra i mine øyne, men å “ta” et menneske pga jobb, fritidsaktiviteter etc er lavmål spør du meg. Julianne og Ulrik har jo innrettet seg slik at hun har mulighet til å kombinere jobb og fritid på den måten hun gjør.Hvorfor i huleste skal hun måtte forsvare overfor deg sine valg. Ikke vet hverken du eller jeg hvor mye hun tjener som blogger, ei heller har vi noe med å bry oss om det. Hvis jeg, på hennes alderstrinn hadde hatt mulighet til det, ja, så hadde jeg pinadø gjort akkurat det samme. Hennes pengebok, hennes valg, og hun virker som hun trives med livet sitt. Så igjen, hva raker det deg at hun f.eks sitter på kafe og kanskje henter inspirasjon til neste innlegg. Henne om det. Du Hilde virker som du ikke liker dette, synd for deg, men Julianne poengterer gang på gang at hun er “selvgående”, hvorfor skal hun la slike som deg ødelegge dagene hennes. Stå på Julianne, sitt på kafé og klekk ut nye innlegg som skaper diskusjon. Vi trenger nemlig “rett fra levra folk” i dette puritanske lille landet hvor alle bryr seg negativt. Phuu, det var godt å få det ut.

    5. HC: Takk for støtten, “HC”. Det setter jeg stor pris på, spesielt fra en person som deg, som virker meget oppegående 🙂

      Jeg forstår at ikke alle innleggene mine er like interessante for deg, men husk at en stor del av leserne mine liker slik “fjas”, mens du og andre liker disse meningsinnleggene mine. Jeg legger meg et sted midt i mellom. Nå er det en stund siden jeg har tatt opp et engasjerende tema her på bloggen. Det har du helt rett i. Håper du likevel vil fortsette å følge meg. Kom gjerne med temaer du skulle ønske jeg kunne belyse 🙂

    6. Ja, ja, jeg driter i hva du gjør om dagene, og jeg synes HC kunne gitt fanden i den der tiraden. Helt sprengt å beskylde folk for å være avensjuk bare pga de stilte noen spørsmål.

    7. Det ble utrolig fint 😀👍 veldig fin farge, kledde deg veldig godt 😊 hvilken farge ble brukt ? 🙂

    8. Til O.G. Hvis du trekker pusten dypt og leser innlegget fra Hilde en gang til, vil nok du som jeg, se at innlegget hennes oser av misunnelse og forakt. Det er dette jeg reagerer på, samt at det prøves å fremstille Julianne på veldig negativ måte. Jeg har fulgt hennes blogg i ca ett år, samtidig med mange andre blogger, både mannlige og kvinnelige. Hun er faktisk en av de bedre av ca 10-12 blogger jeg er innom daglig, etter mitt skjønn. For en stund siden begynte jeg å finlese hennes blogg litt nøyere. Jeg har mange ganger vært rykende uenig med henne, men kommentarene mine som tilsvar til henne prøver jeg å holde i en anstendig tone, slik som alle som kommer fra et nogenlunde møblert hjem bør gjøre. Hvis du studerer bloggen hennes vil du se at mange av innleggene fra leserne, er holdt i samme tone som Hilde’s. Det er dette som jeg reagerer så kraftig på.

    9. Marianne: Tusen takk for det! Jeg er veldig fornøyd selv 🙂

      Fargene “matrix Ask” og “violett” ble brukt, sier Maria.. Hun er skikkelig flink med hårfarger synes jeg 😀

    10. Hei:) Så lekkert hår du fikk!
      Men så lurer jeg på en ting, fort idligere har du skrevet at du har brukt flere type tape extentions som tapeit og (hairtalk)?? hva var dine erfaringer rundt dette håret? vurderer selv å sette på tape siden det sliter minst.

    11. Maria: Hei, Maria! Takk for det. Jeg er veldig fornøyd!

      Ja, jeg har brukt både tapeit, hairtalk og nå luxushair sine tape extensions. Alle disse tre merkene er både hår og tape av god kvalitet. Det stemmer at tape sliter mindre enn den gamle måten med keratinfester (limklumper). Jeg anbefaler tape extensions på det varmeste 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg