HEI FRA NORD

Da er jeg vel fremme i Kirkenes. Jeg kan ikke si annet enn at dette var et vakkert sted. Stille og øde, men vakkert. Vi har kost oss med sprudlende til lunsj og vært på en liten sightseeing rundt i byen. Nå skal vi gjøre oss klare for middag i Gapahuken på Sollia gjestgård. Er det noen av dere som har vært der før? Jeg gleder meg spesielt mye til kongekrabben.. Hører noen rykter om at det er noe jeg ikke må gå glipp av her oppe. Jeg elsker jo sjømat, så det kunne ikke passet meg bedre. 

Her i nord blir det veldig fort mørkt på denne tiden av året, så det ble begrenset med tid for gode bilder i dag dessverre.. Men som mange av dere vet oppdaterer jeg jo en del på Snapchat (pilotfrue), og der er kvelden ennå ung 😉 

I morgen er det tidlig opp. Da går turen videre til Murmansk. Det blir spennende! Jeg har forresten fått noen kommentarer på valg av skotøy i dag. Kan ikke skjønne det? Hehe! Jeg elsker jo å “pynte” meg litt med høye hæler når jeg skal ut å reise. Det er vel ikke noe i veien med det? Du ser ikke meg i joggebukse og uggs på flyplassen for å si det sånn.. Men det er meg. Hjemme later jeg meg jo rundt i comfy klær hele tiden.  

Ønsker dere alle en fin torsdag videre! Vi blogges 

19 kommentarer

Siste innlegg