PACKING

Hei, dere! Jeg har lagt rett ut i nesten hele dag med influensa. Utrolig kjedelig, men sånn er det bare. Det passer jo aldri å bli syk, men det hjelper heller ikke å klage. Jeg velger derfor å ignorere den rennende nesen min, det tunge hodet mitt og den verkende kroppen min og innstille meg på at dette går over. Nå må jeg bare bli ferdig med denne pakkingen, for reise skal jeg uansett. Flyet går til Kirkenes i morgen tidlig, så det blir lite søvn på denne frøkna i natt. Jeg gjør meg overhodet ikke foran kameraet nå med mine rødsprengte øyne og håret til alle kanter, så dere får heller se litt av hva jeg har lagt frem til turen, som blant annet den nye fuskepelsen min fra Gina Tricot og mine nye sko fra et skosalg på Grensen som jeg kom over for noen dager siden.

Ulrik har forresten facerapet meg. Jeg har dessverre ingen Justin Bieber billetter til overs. Haha! Vi blogges mer i morgen. Følg meg gjerne på Snapchat (pilotfrue). Jeg kommer til å oppdatere masse på denne meget spesielle turen 

16 kommentarer
    1. Velkommen til Kirkenes – verdens perle ifølge min mann – som innflyttet fra vestlandet er jeg ikke alltid enig. Hva skjer for deg i Kirkenes ?

    2. God tur! Jeg er født og oppvokst i Murmansk, så det blir veldig gøy å lese om byen og se bilder på bloggen. Det er jo ikke verdens navle akkurat, og byen kan virke litt grå, men det finnes en rekke gode restauranter som Kruzhka, Tsarskaja Ohota, Drova også videre. Og pannekakestedet Chajnaja Lozhka. Kafé Gusto har også en god kaffe. Og i sentrumet er det hotellet Meridian som har en fin bar i 16 etasje. Av kjøpesenter kan jeg anbefale Severnoe Nagornoe og Forum. Det er i hvert fall det jeg husker mest, men kan godt hende at ting har forandret seg litt nå 🙂 Likevel, kos odeg masse og god tur 🙂

    3. Er nok litt tidlig for at det kan være influensa (kommer som regel fra slutten av desember-tidlig mars). Ønsker deg likevel masse god bedring, håper du blir fort frisk! 🙂 Satser på at du klarer å nyte turen, til tross for sykdom.

    4. LH: Ikke vet jeg. Det er nå i hvertfall de samme symptomene. Håper det blir bedre etter litt søvn. Tusen takk for det! Jeg skal prøve så godt jeg kan 🙂

    5. Alexa: Hei, Alexa! Så gøy at du er det. Jeg lover å oppdatere med masse bilder her på bloggen og videosnutter på Snapchat 😉

      Tusen takk for gore tips til restauranter! Tror ikke det blir tid til noe kjøpesenter, men forhåpentlig
      vis mye god mat og vin 🙂

      Ha en fin uke videre!

    6. Sisa: Litt tidlig, men takk! Vi tar flyet i morgen tidlig. Verdens perle ja.. Ikke verst 🙂

      Jeg vet lite av hva som skjer. Blir med på et opplegg sammen med familien, så dette blir spennende.

    7. Hei Julianne 🙂
      Håper du får en flott opplevelse, Nord-Norge er fantastisk med sin natur 🙂 Masse god bedring forresten, håper du følte deg bedre i dag da du våknet 🙂
      Kos deg med miniferien:)
      Klem

    8. God tur og håper formen er bedre. Har du ikke noen tips til hva vi som har flyskrekk kan gjøre for å få det litt bedre på våre flyturer, eller etterhvert våge å ta fly.

    9. SISSEL: skaff deg vival! Haha, helt seriøst. Jeg har hatt ENORMT flyskrekk (har det forsåvidt enda). Har prøvd masse forskjellig kurs, tankeøvelser osv osv osv..Ingenting hjalp. Siste utvei ble å teste vival, og det fungerer suverent for min del hvertfall. Tar 2mg før jeg drar hjemmefra (angsten begynner enten kvelden før eller når vi skal dra) og 5mg mens vi står på gaten. Mange tror at man blir sløv av vival, og spør; ” hva hvis det skulle skje noe da? da er du så sløv at du ikke kommer deg ut” osv, men det er bare tull! Ja, jeg sovner faktisk lettere på flyet nå, men jeg er ellers helt som vanlig.
      Ps: jeg oppfordrer ikke til å knaske piller, men for min del har det gjort at jeg faktisk KAN dra på sommerferie med fly. De siste 4 årene har jeg faktisk takket pent nei til sommerferier i syden, fordi jeg ikke ville fly.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg