DU BURDE SKAMME DEG

Over en lengre periode har jeg blitt trakassert av en person som tydeligvis finner det gøy å servere meg nedverdigende ord og ydmykende kallenavn under nesten alle innlegg som jeg skriver. Kommentarene handler som dere ser kun om en ting og det er nesen min. I starten godkjente jeg faktisk alle disse kommentarene fra denne personen uten å tenke så mye over hva som ble skrevet, men det kommer til et punkt for alle hvor nok er nok, og nå føler jeg at personen har gått for langt. Uansett hva jeg skriver ser personen en mulighet til å flette inn sine krenkende setninger om hvordan jeg ser ut. Det er kun gjentakelser, men for meg er disse gjentakelsene veldig sårende. Faktisk så sårende at jeg som i utgangspunktet aldri før har sløst en eneste tanke på nesen min, har nå undersøkt masse rundt alt dette med neseopperasjon. For meg er dette utrolig trist. Det er helt greit at noen ønsker å ta neseopperasjon eller endre på et eller annet ved sitt eget utseende dersom det er av egen vilje, men at andre mennesker ved bruk av mobbing kan få en sterk jente som meg, som aldri har vært misfornøyd med nesen sin til å i det hele tatt vurdere noe sånt er skremmende. Skikkelig skremmende. 

Jeg er veldig glad for at jeg ikke er 18 år og usikker i dag, for da hadde jeg nok lagt meg under kniven for lengst. Men det finnes faktisk ingen øvre aldersgrense for det å bli såret. Det gjør vondt uansett tidspunkt i livet. Mobbing er bare ikke greit. Når du er gammel nok til å stave disse ordene som du skriver til meg så burde du skjønne det. Jeg har denne gang valgt å skjule IP-adressen din på bildene under for å gi deg en siste sjanse til å tenke deg om. Jeg vet at du som står bak disse krenkelsene leser dette og vil derfor spørre deg om noe.

Har du en god magefølelse der du nå sitter å ser hvor lei meg jeg blir av dine “morsomheter”? Vet du at det du driver med er ren mobbing? Prøv å sett deg i min posisjon. Hvordan hadde du følt det dersom noen konstant gikk negativt ut mot ditt utseende? Bare en liten tankevekker..Med mindre du kommer med en unnskyldning, så håper jeg at dette er det siste jeg hører fra deg. Jeg gir deg som sagt en sjanse her og anbefaler deg å gripe den.

Tilbake til dere andre lesere.. Her er noen av de siste kommentarene jeg har fått:  

 

82 kommentarer
    1. Ut fra adressen du finner på ip adressen kan du Google opp en god psykolog for denne personen. Det er tydelig at denne personen ikke har det bra! Jeg synes synd på slike mennesker som har det så vanskelig at de må halke på andre!
      Du er søt ! Og det mener jeg;) stå på du:) du har absolutt ingenting å skamme deg over <3

    2. Fy så slemt! Kjenner jeg blir ganske sinna når folk kan være så slemme. Hun/han burde finne noe bedre å gjøre! Har kommentert det før, men gjør det gjerne igjen: du er helt nyydelig Julianne!😊

    3. Ufattelig at noen kan være så slemme! Dessuten har du ett flott ansikt og en flott nese! Må virkelig ikke forandre på nesen din!:-) Ha en fin dag videre

    4. Herregud så utrolig barnslige kommentarer! Er åpenbart at dette er en ung og umoden person som enten kjeder seg eller bare rett og slett ikke vet bedre.. håper hun slutter å kommentere nå etter dette innlegget. Ikke la det gå innpå deg 🙂 synes nesen er veldig fin, trengs absolutt ikke å fikses på.

    5. Dessverre finnes det sånne personer som må slenge drit om andre. De har det helt sikkert ikke bra med seg selv. Du er en flott jente, så stå på videre.

    6. Hei skjønne deg! Ikke ta deg nær av dette- du er nydelig. Men hvorfor beskytte denne personen med å streke over deler av hennes id? De burde vært navngitt- slik at det fikk konsekvenser for dem. Så hadde vi kanskje klart å stoppe alle disse nettrollene.

    7. Nesen din er fin som den er. Har aldri tenkt noe annet. Sorry, men skjønner ikke hva problemet til noen mennesker er, som virkelig bruker energi på å gjøre slike ting.
      Stå på!

    8. I alle dager, noe så dumt!! Skjønner ikke hva som feiler enkelte.. Det er ingenting feil med nesen din, det passer perfekt i det søte ansiktet ditt 🙂 ikke la en idiot få deg til å tro noe annet! Jeg forstår godt at du blir lei deg, men du får prøve å ikke la deg gå inn på deg, du er perfekt som du er 🙂

    9. Er det mulig å synke så lavt?? Jeg kommenterer sjelden blogger, men her måtte jeg bare skrive noe. At noen mennesker kam være så usmakelige!! Dette er jo mobbing av verste art. Ikke unn sånne tapere en tanke. Han/hun lider nok av kompleksee selv og må slenge dritt om vellykkede mennesker for å ha noe å gjøre.

    10. Første gang jeg kommenterer på en blogg. Men dette er så lavmål. Blir flau over noen mennesker, slik som denne personen som kommer med gjentagene stygge kommentarer. Nesen din ser helt upåklagelig bra ut. Du er en flott jente, Julianne. Både innvendig og utvendig. Det viser du tydelig ved å faktisk gi denne personen en sjanse til å stoppe. Ha en fantastisk dag!

    11. Ikke ta deg nær av dette – mens du oppnår sukksess og bryllup, sitter hun bak sin dataskjerm hjemme og føler seg langt nede i livet. Du er nydelig, og din nese er skapt for deg. Aldri gjør noe med ansiktet ditt. Drit en lang masj i det, og nyt bryllupsplanleggingen din! Dessuten er neser og ører det som vokser i ansiktet hele livet ut, så vi har mange nesestadier å se frem til, haha. Vakre du!

    12. Veldig trist å lese. Du har et veldig flott utseende, så lov meg å glemme alt som har med neseoperasjon å gjøre! Oppfordringen til mobberen i slutten av innlegget vil denne personen aldri ta til seg, så mye som mangler i dette mennesket sitt hode. Stå på:) Ps; jeg har så vidt kommentert på noen blogg før, men mobbing tåler jeg bare ikke!

    13. huff, for noen ufyselige kommentarer personen har sendt deg.. Du er ei flott jente og fortjener ikke å få slengt slik etter deg, ingen fortjener det. Håper h*n slutter nå så du slipper å gå rundt med slike ubehageligheter i hverdagen! Mest sannsynlig noen som selv har problemer og prøver å drasse de over til deg eller for å komme litt mer ovenpå ved å rakke ned på deg/andre. Så du får tenke at problemet ligger hvertfall ikke hos deg! Håper dagen din blir litt lettere, du er nydelig og ikke glem det! 🙂

    14. Rett og slett bare utrolig trist og stygt..og åpenbart skrevet av et menneske uten innsikt i hva dette kan gjøre med andre. Med fare for å “state the obvious”: det er verken noe galt med nesen din eller noe annet ved deg forøvrig:)

    15. Jeg skulle gjerne hatt nesen din jeg! Finnes ikke noe gale med den, jeg har alltid ønsket litt mer bue innover enn utover hvis du skjønner- så jeg ville vært strålende fornøyd hvis jeg så ut som deg! Ikke bry deg, noen personer forstår ikke hvordan det de skriver treffer andre. Lavmål synes jeg.

    16. Hei Julianne.
      Dette er helt uakseptabelt og burde ikke tolereres. Hvis denne personen fortsetter denne hetsen synes jeg du skal vurdere å anmelde det.
      Du må aldri la noen presse deg til å forandre noe på kroppen din. Vet det er forferdelig sårende å bli mobbet, men da er det bare å ta seg en titt i speilet.
      Nesen din er perfekt til ansiktet ditt. Ikke bruk en tanke til på dette nettrollet.
      Gratulerer med forlovelsen. Nyt livet ditt, Julianne!
      -A-

    17. Hei Julianne! Jeg har vært fast leser av bloggen din i noen måneder nå, men dette er første kommentaren jeg legger igjen. Først og fremst vil jeg bare si at du aldri, aldri må ta til deg slike kommentarer som denne unge kvinnen(?) har lagt igjen til deg. Jeg elsker at du er voksen og egentlig ikke bryr deg, men som du sier: en plass går grensen, og vi er alle mennesker. Selvfølgelig begynner man å se seg selv i litt annen lys og begynner å tenke over ting som ikke har noe å si! Gjennom bloggen din føler jeg at jeg har blitt litt kjent med deg, og jeg liker virkelig det mennesket du er. Den kvinnen du er. Hadde besøk av søsteren min en dag (jeg er student og bor nå i Oslo), og fortalte henne om deg og noen innlegg du har skrevet (nære bestvenner når man er i forhold med noen, innlegg av de ulike rommene i huset deres osv) og fortalte henne hvor deilig det er å lese bloggen din! Veldig gøy med de mer “provoserende” innleggene, men som jeg personlig elsker, og det er morsomt å se hvor like meninger jeg og du har når det gjelder ulike tema, haha 🙂 Ok, før denne kommentaren blir lenger, så avslutter jeg her. Det er ikke sikkert jeg kommer til å legge igjen noe flere kommentarer i fremtiden, men fast leser kommer jeg fortsatt til å være!! MEN: jeg vil du skal vite at du er fantastisk, inn og ut! La ikke andre endre det fine mennesket du er. Stor klem!
      PS Alt det beste til deg og Ulrik, bryllupet, og fremtiden deres! <3

    18. Uff, vær så snill å ikke bry deg!
      Du er vakker som du er, og det er ikke noe galt med nesen din!!
      Jeg personlig har en litt for stor nese, men er veldig glad for at jeg heller har den, enn at jeg er en usikker person som gjemmer meg bak frekke, anonyme kommentarer på andres blogger <3

    19. Det er overhodet ingenting galt med din nese. Du er utrolig vakker og burde ikke ordne på noe som helst 🙂 Jeg liker så godt at du egentlig ser det selv, som påpekt ovenfor her, men likevel reagerer på mobbingen, for det er ikke greit uansett hvor sterk en er som person.

    20. Åherregud! Latterlig… Vi har alle forskjellige neser. Jeg har også fått høre at jeg ser ut som en gris. Tidligere har dette gått veldig inn på meg. Nå har jeg slått meg til ro med nesen min og den er fin akkurat som den er. Jeg syntes både du og nesen din er kjempe søt! Det er ingenting galt med den og vedkommende over har et utrolig trist og meningsløst liv, da personen hele tiden må hakke på deg. Personen er nok bare supersjalu siden du er så vakker! Du er så ekte og det liker jeg så godt ved deg.

    21. Jeg skjønner ikke HVA som er galt med nesen din? Den er da helt normal? Syns forresten du skal godkjenne hans/hennes kommentar for dette innlegget, så h*n kan drite seg selv totalt ut! For et forferdelig dårlig menneske..

    22. Ikke la deg påvirke av noen som er så usikker på seg selv, og helt klart bare misunnelig på deg! Etter å ha lest bloggen din en stund, kan jeg si at du både er vakker på utsiden og på innsiden! Ulrik er one lucky man! 🙂
      Klem

    23. Hei!
      Du er helt klart en av de best formulerte bloggerne, og jeg respekterer meningene dine veldig..Derfor lurte jeg på en ting som jeg stadig irriterer meg over.
      Du er hva man kan kalle komfortabel når det kommer til økonomi, hva syntes du om bloggere eller personer generelt som bruker penger de egentlig ikke har, kun for å fremstå rik? For show?

    24. Synes det er veldig bra at du står frem og viser slike kommentarer. Noen har det tydeligvis ikke godt med seg selv,og velger å slenge stygge kommentarer. Håper vedkommende vil skjønne såpass at hun går i seg selv og slutter ed sånt…Stå på du! Klem

    25. Nå måtte jeg scrolle nedover for å se noen bilder av deg, for jeg skjønner ikke hva som er galt med nesen din?! Og det skjønner jeg fortsatt ikke etter å ha sett bildene av deg. Du er jo kjempesøt!
      Og måten denne personen formulerer seg på viser jo at han/hun enten er veldig ung, eller så henger han/hun veldig lang bak i den mentale utviklingen.

    26. Hei Julianne! Jeg er ikke en fast bloggleser, men når jeg går innpå blogg.no er du et fast stopp. Grunnen til dette er at jeg synes bloggen din er unik. Du legger ut så mye som jeg kan kjenne meg igjen i. Utrolige historier om deg og Ulrik, hvordan du tenker om ting etc. Det er noe jeg virkelig ser opp til, og dette er en av mange grunner til at jeg synes du er fantastisk.
      Jeg har et poeng med denne kommentaren, og det får jeg forhåpentligvis frem nå:
      Når vi er små, så bryr vi oss ikke om hva noen syns om oss. Vi handler på impuls og gjør det som fører til at vi blir lykkelige. Vi ler høyt, og vi gråter høyt. Vi kler oss med de farger som gjør oss glad og leker med de leker som gjør oss glad.
      Etterhvert når vi vokser til, så begynner vi å bli påvirket av samfunnet. Vi skal ha de samme lekene, de samme klærne og skal klippe oss likt som alle andre. Det er slik det er i barnehagen, på barneskolen eller på ungdomsskolen. Ikke fordi det er slik vi er, men fordi vi blir usikre på oss selv og det er litt “tøft” å være som alle andre. Vi sitter og gråter for oss selv fordi vi ikke har den perfekte kroppen eller fordi vi har en brunere hudfarge enn alle andre eller en annen nese.
      Tilslutt, når vi blir voksne, så innser vi, at i verden er det forferdelig mange mennesker. Vi innser at det å bli lagt merke til og å være annerledes det er det som betyr noe. Det at man selv kan stå med sin unike hudfarge, hårfarge, sitt unike outfit, eller tenke en tanke som ingen andre har tenkt før, det er det som blir beundringsverdig. Jo modnere man blir jo mer forstår man at det er de som er annerledes som er interessante, det er de vi ser opp til og det er så de vi får lyst til å være. Det at du har en annerledes nese og ikke ser ut som alle andre bloggere, det synes jeg er utrolig flott. Du skinner på en unik måte, som jeg misunner. Ta det til deg.
      Så før jeg ender denne alt for lange kommentaren, vil jeg bare si, at de som skriver at vi skal være lik alle andre, det er personer som ikke har forstått hvordan denne verden fungerer og de har ikke forstått hvem som er vellykket, for de er fortsatt på ungdomsskole alderen de.
      Tusen takk for at du er den du er, det synes jeg er ubeskrivelig vakkert.

    27. En ting er hva man tenker og en ting er hva man har ut av seg.
      Hvis verden hadde vært lik, hvor ufattelig kjedelig hadde det vært her da?

    28. Nei, alvorlig talt – for en latterlig liten dritt! At det går an å opptre så hatsk igjen og igjen?! Alvorlige mentale problemer der i gården, du må ikke finne på å la deg affisere av sånne krek. Du vet jo selv dette ikke er sant! Du er en nydelig, sprudlende og reflektert jente, liker bloggen og deg veldig godt. Vi enes nok ikke bestandig i alt og ett, men det gjør da ingenting! Synes det er en skremmende utvikling at det er normal kotyme å komme med hets og hån hver gang man er uenig.. Ikke akkurat metoden for saklig debatt..

    29. Julle: Takk for støtten, Julie. Hyggelig at du liker bloggen. Du har helt rett. Disse kommentarene er en veldig dårlig metode for å vise at man er uenig i meg eller hva det måtte være. Jeg håper at det er siste gang denne personen uttaler seg slik.

    30. Sara: Hei, Sara! Takk for fine ord. Veldig hyggelig at du stopper innom. Det setter jeg stor pris på 🙂

      Jeg savner den tiden du skriver om i starten her. Da jeg var liten og alt var så enkelt..Men over til poenget ditt. Jeg elsker at du skiver det du skriver. For det er jo SÅ sant 🙂

      Ønsker deg en fin uke videre! Håper vi “snakkes” igjen, snille deg.

    31. Huff, jeg skjønner ikke helt greia med slike kommentarer! Du ser jo helt nydelig ut og det må du bare huske på, Julianne! Uansett hva andre har å si og mene om deg så er den beste terapien nok at du er fornøyd med deg selv 🙂 stå på, og jeg syns nesen din er utrolig fin, klem <3

    32. Elisabeth L: Tusen takk for det, Elisabeth. Jeg er som sagt i utgangspunktet fornøyd med meg selv. Men når man konstant får negative tilbakemeldinger på utseende av andre, så må man også konstant jobbe med å holde selvtilliten oppe. Det er en del av denne bloggverden..

      Men igjen. TAKK for fine ord <3

    33. Anonym: Hei. Takk for at du sier det. Kanskje det beste komplimentet jeg har fått hittil 🙂

      Når det gjelder det du spør om, så synes jeg det er helt tragisk. Jeg ser slike tilfeller hele tiden og blir rett og slett flau på deres vegne. Det kryr av slike mennesker på Oslo vest, spesielt på utestedene som ligger på Solli plass. Der er det utrolig mange som leker storkarer med lånte penger dessverre.. Jeg ler ikke av det, men jeg synes det er trist. Trist og unødvendig. Tenk om disse menneskene hadde lagt like mye energi i å få livet sitt på plass, som den energien de bruker på dette spillet..

    34. Jenny: Det er lettere sagt enn gjort, men jeg prøver jo såklart alt jeg kan. Takk for fine ord, Jenny.. Du virker som en reflektert og oppegående jente 🙂

      Sender en stor klem tilbake!

    35. LH: Jeg har godkjent alle kommentarer som har blitt skrevet under dette innlegget. Personen som står bak de nedverdigende kommentarene som jeg viste dere har ikke gitt lyd fra seg ennå..

    36. Stine: Tusen takk for støtten, Stine! Jeg blir glad over å høre at du selv ikke lenger lar slikt gå inn på deg.. Jeg vil også takke for de hyggelige komplimentene du gir meg. God er du <3

    37. Eivind V.: Takk for at du tar deg bryet med å kommentere, Eivind. Jeg synes alle fortjener en sjanse. Det er ingen unnskyldning at man er “ung og dum”, men jeg har en følelse av at denne personen er ganske ung og usikker. Derfor gjør det ikke saken noe bedre ved at jeg henger han/henne ut offentlig. Håper personen nå forstår at dette ikke er greit. Ønsker deg en fin uke videre! Igjen.. Tusen takk for støtten 🙂

    38. herregud, er det mulig! skjønner ikke hva som får enkelt individer til å tro at dem har rett til å kritisere andre sitt utseende. Jeg syns selv at jeg har en helt grusom nese, men har heldigvis lært meg å leve med den, og godta at den bare er som den er. En hendelse som satt et lite støkk i meg for noen år siden, var da jeg var på fest og en gutt kom bort til meg å sa direkte til meg ” fyfaen, den nesa! ” jeg ble helt sjokkert, visste ikke hva jeg skulle si en gang.. tror jeg bare ble stående å mååpe over at han faktisk sa det han sa.

    39. Benedikte: Takk for at du sier det, Benedikte. Mobbing er noe av det verste man kan utsette et annet menneske for. Jeg synes det er viktig at jeg sier ifra at dette ikke er greit ettersom at jeg når såpass mange.

      Ønsker deg en flott uke videre 🙂

    40. julie: Takk for det, Julie. Jeg prøver så godt jeg kan å ikke bry meg om slik, men som jeg sa så har denne personen gått langt over grensen. Håper at hun/han har fått seg en liten tankevekker.. Ha en fin dag <3

    41. Bare for å si det med engang så er du utrolig vakker! Wow.
      Du er ikke bare vakker av utseende, men du skriver vakkert også. Du skriver modent, reflektert og ærlig, og det er vakkert!
      Den måten du hever deg over mobbingen på er utrolig, og jeg håper at den personen kan se dette og forså at du er en sterk person!
      Dette er mobbing på det feigeste, og det er nok hva denne personen er; feig. Enkelte må bare pirke på noe, uansett hva det er… Uansett hvor pen man er er det, uansett hvor bra man gjør det eller hvor god man er i noe. Og det er trist for hvor ble det av det at man skal glede seg for andre? At man skal være ydmyk ovenfor andre mennesker? Det er få av de igjen. Men, du gir meg likevel håp når du hever hodet ditt litt høyere enn mobberen. For bare det lille kan være med å gi mange andre som opplever det samme mot til å gjøre det samme!
      Jeg synes du er modig. All respekt til deg.
      Når alt slikt alvorlig er sagt, så vil jeg bare si at jeg er så glad i bloggen din. Jeg drømmer meg bort i de fine veskene og blir motivert av arbeidet du gjør. Det er deilig å ikke bare lese blogger der de som blogger får alt av jobber, reiser og alt mulig gratis ( ingen kritikk eller sjalusi, de har fine blogger og virker som bra folk ), men det er fint å se en så hardtarbeidende blogg! Man ser at du virkelig liker det og det speiler seg i innleggene dine som er så bra, varierte, morsomme, alvorlige…
      Ønsker deg bare godt og alt lykke til med planlegging av bryllup og det som følger med. DU ER VAKKER!

    42. Skjønner ikke hvordan folk har samvittigheten til å gjøre og si sånne ting. Vet akkurat hvordan det er, og jeg synest de bør spare seg for desse kommentarene. Om de er så perfekte så de skal ha det til bak tastaturet er latterlig. Jeg synest du er pen som du er, og du har en av det ærligste bloggen jeg har lest. Og er innom hver dag, synest du er inspirerende!! Lykke videre med planlegging av bryllupet, du kommer til å ha ett fantastisk bryllup!!
      Stå på videre Julianne! 🙂

    43. Syns du har fantastisk nese jeg!
      Gleder meg skikkelig til å følge med i bryllupsplanleggingen, du er så flink 🙂

    44. Jeg kommenterer aldri blogger, men nå måtte jeg. Har aldri tenkt over nesen din, dvs den er helt normal. Folk som skriver sånne ting har store problemer!! Liker bloggen din veldig godt, du er så ekte! Lykke til med bryllup, gleder meg til å følge med.
      Klem <3

    45. Hei søte deg 🙂
      Det er rett og slett trist å lese at der er ei der ute som direkte mobber deg for utseende ditt Julianne. Jeg har full forståelse for at det sårer deg, prøv ditt beste å ikke la det gå innpå deg. Vet det er lett å si, men mener det fra mitt hjerte.
      Der er ingen tvil om at denne jenta er veldig usikker på seg selv og heller ikke fornøyd med sitt utseende og da har hun valgt å la det gå utover deg. Hun burde skamme seg. Det er tydelig at denne jenta trenger hjelp, for mobbing er ikke ok i det hele tatt. Om du skulle få kommentarer fra henne igjen, blokker henne slik at hun ikke har mulighet til å lese bloggen din mer. Hun fortjener å bli blokkert.
      Du har min fulle støtte <3 Du har et flott utseende, vær stolt over det 🙂
      God klem til deg <3

    46. Ble litt lettere irritert når jeg leste dette. Skriver aldri kommentarer, men nå måtte jeg. Vet du hva?:) Du har seriøst en kjempefin nese!! Jeg har en lignende nese, og man får et mye yngre utseende når den har en slik form! Klem

    47. Siden jeg for tiden ikke blogger, kommenterer jeg vanligvis ikke blogger, men nå greide jeg ikke å la være….
      Misunnelse er vår tids mest utbredte sykdom. Symptomene er bl a nettmobbing. Oppegående mennesker som selv har et liv har ikke tid og energi til å kritisere andres neser eller ører eller øyenbryn. Personen har tydeligvis ikke fått med seg at dette er en seriøs blogg om livet, og ikke et sted hvor man leter etter feil hos andre. Jeg måtte forøvrig scrolle opp for å sjekke nesa di på bildet i headingen, men kan absolutt ikke se noe feil med den.
      Ha en riktig god tur til Murmansk. Jeg har faktisk vært der en gang, men det er veldig lenge siden.
      -klem-

    48. Kari: Takk for at du ikke lot være, Kari. Jeg setter utrolig stor pris på litt støtte. Morsomt at du har vært i Murmansk forresten! Jeg er veldig spent på turen 🙂

      Sender en stor og varm klem tilbake!

    49. Amalie: Takk for det, Amalie. Denne personen har tydeligvis et stort behov av å rakke ned på meg for å føle seg bedre selv eller noe.. Jeg er heldigvis ferdig med dette nå <3

    50. Herregud! Har aldri noen gang vurdert nesen din som noe som helst! Du er ei nydelig jente! Jeg har to ord for den jenta som skriver de kommentarene: BITTER & SJALU! Prell av deg de stygge kommentarene og fortsett å stråle videre! Du er helskjønn!

    51. har aldri lagt igjen en kommentar på en blogg før, men ble så sint av å lese innlegge ditt. ALDRI tenk på å ta en operasjon. DU er for god til det. 1 setning som brenner i hodet mitt etter jeg så et program da jeg var liten er “Det er litt trist å endre på utseende jeg har blitt født med, som min mor har gitt meg”. Syns nesen din er fin, ja den er anderledes, men er det ikke det alle vil ha da? noe ikke alle andre har? 😉

    52. Du har jo verdens søteste nese! Dette er en person som ikke har det bra med seg selv, og må derfor prøve å overføre sin egen negativitet over til noen andre.. skulle ikke forundre meg at dette er en godt voksen kvinne. Hadde vært så artig hvis du kunne vært med på det programmet..”Haters”? er det det heter? Finne igjen den personen som legger ut sånn, og konfrontere henne/han.. da er det nok ikke så artig lengre! Stå på jenta, og vær stolt over den nesa du har 😀

    53. Maria: Søt nese tar jeg som et stort kompliment! Hehe 🙂

      Ja, jeg burde nesten fått vært med på det programmet. Det er flere gjegangere i kommentarfeltet mitt som hadde fortjent en liten konfrontasjon 😉

      Takk for støtten <3

    54. For et patetisk menneske, beklager å si det, men ærlig talt! Folk finner forskjellige ting pent, og det er så klart greit. Man må gjerne gi kritikk også, men da får man i det minste klare å være konstruktiv! Det der er bare sure oppstøt fra et menneske som neppe har mye av verken selvrespekt eller sosial IQ.
      Leser bloggen din jevnlig, og jeg synes alltid du er on point, både med utseende og utsagn. Så fortsett å gled oss som leser med gode intensjoner, og prøv som best å blåse en lang marsj i sånne tullinger!

    55. Henriette: Hei, Henriette! Takk for støtten. Jeg er helt enig i det du skriver.

      Veldig hyggelig at du leser bloggen. Jeg skal prøve å blåse mer i slikt fremover 🙂

      Ønsker deg en gid søndag videre!

    56. Herregud – er det mulig?! Du må virkelig ikke bry deg om slike mennesker som tydeligvis har fritidsproblemer.. Konstruktiv kritikk er en ting, men personangrep (helt uberettiget forresten) blir bare for dumt! Rise above it! <3

    57. Noen mennesker har lite og finne på når man skal sitte og kritisere andre sitt utsende, skjønner ikke tankegangen til sånne personer! Skal man liksom føle seg bedre av og rakke ned på andre?!. Julianne du ser fantastisk bra ut og du ser fin ut med den nesen du har! Vi alle ser forskjellige og det er det som gjør oss mennesker så unike 🙂
      Mitt favoritt sitat: Do what you feel in your heart to be right- for you’ll be criticized anyway.
      Stor klem fra Kristin ❤️

    58. KRISTIN: Hei, Kristin! Jeg skjønner ikke denne tankegangen jeg heller. Selv om det til tider er vanskelig, så jobber jeg med å heve med over alt dette. Takk for støtten og fine ord <3

      Sender en stor klem tilbake!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg