SØNDAG I HALDEN

Inneholder annonselenker

Hei, dere! Denne søndagen har jeg tilbragt med min kjære familie i Halden. Lillesøster fyller 9 år og det må såklart feires i ekte barnebursdag stil med pølser, kaker, is og brus. Kjolen sitter altså ikke like pent nå som den gjorde før avreise.. Hehe! Men pytt pytt.. Godt var det og ikke minst utrolig koselig. Stella ble også med på tur og skal faktisk være i Halden hele uken som kommer, siden vi skal ut og reise litt. Dere finner forresten kjolen her og støvlettene her.  

Nå er jeg sånn passe sliten og klar for sengen. Jeg var som sagt på innflyttningsfest i går, så kroppen min skriker etter å legge seg ned. Men jeg har så lyst til å finne meg en ny serie å følge med på. Hvilken serie anbefaler du? Jeg liker det meste utenom slike overnaturlige greier..

Stor klem fra en mett, trøtt og fornøyd jente!

17 kommentarer
    1. Åå herregud – det er sikkert jeg som er treig og du har kanskje sett den allerede.. Men se Homeland! Jeg er helt hekta..🙈 God uke:)

    2. Så koselig det så ut! jeg er enig med Guro, Homeland er veldig bra!
      Jeg ser også på en serie som heter Da Vinci’s Demons som jeg også synes er kjempebra! Ellers så liker jeg veldig godt Scandal, og How to Get Away with Murder! 🙂

    3. Elsker barnebursdager! Har så lyst på de samme bootsene, men jeg er bare 158, så er litt redd for at de blir for høye til meg? Har du noen tips? 🙂

    4. Elisabeth L: Hei, Elisabeth! Jeg er ikke spesielt høy jeg heller. Synes ikke du skal tenke på det i det hele tatt. Bestill de og prøv. I verste fall så kan du bare sende de tilbake. Jeg er superfornøyd med mine 🙂

    5. Hei 🙂 Sons of Anarchy anbefales på det sterkeste. Spennende serie, der det skjer noe hele tiden. Jeg har kun 4 episoder av sesong 7 igjen. Og alle episodene ligger på netflix. Dette er en serie du helt sikker får Ulrik med å ser 🙂

    6. Wow du var pen på bildene! Visste ikke du hadde en lillesøster på ni år??
      En bra serie(som er litt skummel) er stalker, litt for skremmende for meg, men den er så bra at jeg ser den likevel😁

    7. er du fra halden eller?? jeg bor der og så sykt at du vær i nærheten! elsker din blogg og deg som person!!

    8. julie: Hei, Julie. Jeg bodde i Halden da jeg var liten. Flyttet til Fredrikstad i slutten av 6. klasse.. Koselig at jeg har blogglesere fra Halden og ekstra koselig at det er slike hyggelige jenter som deg 🙂

      Ha en fin uke videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg