MIN PINLIGSTE STAVEFEIL

Hei, folkens! Jeg er i spesielt godt humør i dag og tenkte jeg skulle bruke det gode humøret på dere. Jeg er som dere vet ikke redd for å by på meg selv og tar meg faktisk så lite høytidelig at jeg ikke har noe problem med å dumme meg ut for å få dere til å le. Nå skal jeg dele en morsom liten historie om tidenes skrivefeil.

Stavefeil rammer alle. Jeg er langt fra perferkt og har skrevet mange skrivefeil siden jeg begynte å blogge. Det er jeg fullstendig klar over. Noe av feilene er ren slurv som kommer av dårlig tid, mens andre er feil jeg blir gjort oppmerksom på av dere som følger meg. Jeg setter stor pris på alle som retter på meg. Både familie, venner, nye og gamle lesere. Det gjør meg bare til en bedre skribent. Jeg lærer hver dag og ser ikke på mine søte små feil som et problem. Jeg blir såklart flau når jeg oppdager en haug med slurvefeil, men jeg blir ikke flau over at jeg ikke vet eller ikke kan. Dessuten blir visse skrivefeil ganske så morsomme. Jeg har et veldig godt eksempel på akkurat det..

Sist jeg hadde besøk av min svigerfamilie, så gikk det litt unna med bloggingen. Jeg hadde rett og slett tatt på meg litt for mye på en gang og da ble dessverre dere nedprioritert. Til gjengjeld var det nok mange som fikk seg en god latter. Det gjorde i hvertfall vi her hjemme når vi fikk se tidenes stavefeil. SVINGERFAMILIE, stod det. “Min svingerfamilie, som jeg er blitt så glad i.” Haha! Var det noen av dere som fikk med seg dette? Jeg dør! Noe så flaut. Vi lo oss nesten i hjel rundt bordet da jeg tok meg sammen og fortalte alle om den bitte lille feilen, som ble så komisk..Hvem er det som får seg til å skrive det liksom? Også om svigerfamilien sin da. Det kunne ikke blitt verre. Heldigvis tok de det som sagt med en god latter. Men tenk at en bokstav kan ha så mye å si. Helt utrolig! 

Har du skrevet noen pinlige stavefeil? Få høre da! Det er jo bare gøy 🙂

8 kommentarer
    1. Jeg har ikke mange historier om skrivefeil, men jeg har en morsom autokorrekthistorie. Jeg skulle be pappa om han kunne hente meg, men hadde dårlig tid så jeg skrev “henret/henrte” eller noe i den duren og mobilen autokorrektet til “henrette”😂 Pappa ble bra forvirra da jeg spurte om han kunne “henrette meg så fort som mulig… Haha!

    2. Jeg skulle skrive til søsteren min “haha, du er så smart” så ble det “haha, du er så smat” typisk at man bommer på en bokstav på akkurat det ordet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg