DE FØRSTE MINNENE

De første selfiene fra meg til Ulrik: Tatt i min gamle leilighet på Majortsuen foran favorittspeilet i stuen..De første selfiene fra Ulrik til meg: Det første bildet er tatt på overnatting med jobb, mens de to andre er tatt i den gamle leiligheten til Ulrik på Uranienborg.  Vår første date: Jeg var med Ulrik på jobb og hentet et tomt fly fra Torp til Gardermoen. Vår første date var også min første gang i cockpit og den første gangen jeg var med Ulrik på jobb. En fantastisk dag!    De første selfiene sammen: Her hjemme i den gamle leiligheten til Ulrik hvor jeg insisterte på å låne hatten hans. Hehe! De første blomstene jeg fikk av Ulrik: Disse fikk jeg på vår første valentines date før han tok meg med på Ekebergrestauranten.Vår første ferie: Puerto Banus!
Vår første fjelltur: På Geilo. Ulrik fikk på meg skiene for første gang på 6 år..
Min første bursdagsmorgen med Ulrik: I den gamle leiligheten til Ulrik. Jeg ble skikkelig overrasket!Vår første jul: I vårt første felles hjem. Jeg ser frem til mange flere!Det var litt mimring fra de første stundene i forholdet til Ulrik og meg..Til året som kommer skal vi oppleve enda mer nytt sammen. Først skal vi gifte oss, så kommer bryllupsreisen hvor vi skal velge en fantastisk destinasjon som ingen av oss har vært før, etter det skal vi fortsette hverdagen. Men dette blir en ny hverdag for Ulrik og meg. En ny hverdag som mann og kone. Jeg gleder meg sånn til hver dag i resten av mitt liv sammen med Ulrik. Tanken på alt vi skal gjøre sammen gir meg frysninger 

23 kommentarer
    1. herregud så koselig! seriøst du må ha hatt verdens beste første date! kunne ikke tenke meg noe mer spennende enn å få sitte helt fremme i flyet!
      Dere er sykt søte!! 😀 jeg gleder meg så mye til å se bilder fra bryllupet!

    2. Åh, dere må være super paret. Og du er virkelig verdens heldigste jente, du har kapret drømmemannen, hadde bare alle vært så heldige som deg. Og din første date, må ha vært magisk, som jeg skrev du er virkelig, virkelig heldig og dere er så fine sammen.

    3. Anonym: Jeg føler meg veldig heldig. Alt med Ulrik er magisk! Jeg er sikker på at det finnes flere drømmemenn der ute, bare ikke til meg 🙂

      Utrolig hyggelig at du synes vi er fine sammen forresten! Ha en fin uke videre <3

    4. Så utrolig koselige bilder. Skulle ønske jeg hadde spart på litt bilder og meldinger fra den første *kriblende* kjæreste tiden. Ha en flott dag!!

    5. Jeg er så takknemlig for bloggen din! Endelig ei smart og oppegående jente som skryter litt av tosomhet, kjærlighet og det faktum at det er greit at mann og dame er forskjellige individer. Elsker at du tør å si rett ut; Ulrik gjør manneting og jeg gjør jenteting. Applaus! De fleste bloggere skriver ikke fra hjertet, men fra det norske “politisk” korrekte. Fortsett med å vær deg selv 🙂 Du inspirerer med hvert eneste innlegg:)

    6. Helene: Heri, Helene! For noen hyggelig ord. Nå ble jeg virkelig glad! Jeg lover å fortsette med å være meg selv. Håper du følger meg i lang tid <3

    7. Hei Julianne! Jeg er også veldig takknemlig for bloggen din. Du virker så jordnær og ærlig, og du skriver slik at jeg faktisk tror det finnes håp for en singel-for-evig-jente som meg også! Jeg er så kresen på menn som det går an å bli, men tidligere i år så sa det pang og jeg ble kjent med mannen i mitt liv. Jeg bare vet det. Problemet er bare at han har flyttet så utrolig langt unna. Vi snakker timer med fly. Men bloggen din og deg gir meg håp. Ikke bare når det gjelder han, men ellers også. Den gir meg håp og tro på at det faktisk finnes oppegående mennesker i denne bloggverdenen. Du er kul som skiller deg ut!
      Stor klem fra fast leser som skal bli flinkere på å kommentere <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg