KONKURRANSE: GARNIER NUTRISSE

Annonse

Hei, fine folk! Husker dere disse bildene? Jeg tror det er noen av de bildene jeg har vært mest fornøyd med siden jeg begynte å blogge. Ikke fordi jeg er så fantastisk pen, men på grunn av håret. Den blonde hårfargen min mot denne grønne genseren er bare så fresht! Fargekombinasjoner som dette gjør meg helt sikker på valget mitt om å forbli blondine. Jeg har hatt mange forskjellige hårfarger gjennom tiden, men funnet ut at jeg trives best med blondt hår. Det er det ingen tvil om. Den grønne genseren må jeg rett og slett se og ta frem igjen. Hehe! Men nok om det.. Grunnen til at jeg tar frem disse bildene akkurat i dag er bare fordi jeg vil minne dere på å melde dere på konkurransen som Garnier Nutrisse har gående på Instagram nå, hvor du kan vinne et års forbruk av hårfarge og et gavekort på Nelly til en verdi av 1200 kroner. Det er jo litt av en gevinst! 

For å delta: Del et bilde av din favoritthårfarge på Instagram med #GoTrulyBlonde og den nyansen av Garnier Nutrisse sine hårfarger som passer best til ditt bildet: #BeachBlond#NaturalBlond#PlatinumBlond eller #ClassicHighlights. Bildet trenger som sagt ikke å være av deg selv. Du kan lese mer om Instagram-konkurransen HER.

Har du fortsatt ikke funnet ut av hvilken blondfarge du er? Ta testen “The blond finder” HER 🙂

 

Lik Garnier på Facebook for flere skjønnhetstips. Det har jeg gjort 

10 kommentarer
    1. Du er veldig fin på bildene! Men hvilken hårfarge er din naturlige? Fikk inntrykk av det du skrev at du ikke er naturlig blond? Uansett, blondt kler deg:)

    2. Blir helt oppgitt over at det finnes mennesker som skriver sånt som i første kommentaren her.. En veldig passiv aggressiv hersketeknikk kamuflert i et kompliment. Du er flott! Det er de som har behov for å spy ut frekkheter til andre på nett (og ellers) det er noe galt med. Stå på videre! Jeg kommenterer “aldri” på blogger, men nå måtte jeg:)

    3. Blir litt feil å reklamere for en hårfarge som man kjøper i butikk når du ikke benytter deg av det produktet selv.. Din hårfarge er et resultat av dyktige frisører og ikke en farge du ordner selv hjemme på badet.
      Så nei, jeg gidder ikke å bruke penger på Garnier Nutrisse.

    4. Elisabeth Holm: Tusen takk for det, Elisabeth. Det var en virkelig hyggelig kommentar! Håper du stikker innom igjen 🙂

      Ønsker deg en flott uke!

    5. Guro: Hei, Guro. Takk for støtten. Det er dessverre noen som av en eller annen grunn har slike behov. Jeg velger å bry meg mer om de hyggelge tilbakemelingene enn de negative. Derfor håper jeg at dette ikke er siste gang jeg hører fra deg 🙂

      Ha en fin uke, snille deg <3

    6. Anonym: Takk for det! Jeg har naturlig blondt hår, men min naturlige hårfarge er litt blass så jeg pleier å freshe den opp med litt striper 🙂

    7. Fie: Hei, Fie. Som sagt så er dette en konkurranse. Mange av leserne mine liker konkurranser, og mange av leserne mine har ikke mulighet til å unne seg dyre behandlinger i diverse salonger. DERFOR synes jeg at det er veldig fint at det finnes gode alternativer som man kan gjøre hjemme. Den gang jeg farget håret mitt hjemme var det ikke så gode produkter på markedet som det finnes i dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg