USLÅELIG FØLELSE

Endelig fredag og helg! Den følelsen er uslåelig. I kveld blir det bare avslapping og god mat. Min kjære er ikke helt i form, så vi måtte dessverre avlyse middagsplaner ute med noen venner av oss. Jeg skal gjøre alt jeg kan for at han kommer seg raskt slik at vi kan finne på mer sprell i morgen. Jeg har nemlig kjempelyst til å ta en tur ut denne helgen. Nå er det en stund siden sist og jeg kjenner meg litt rastløs. Hehe! 

Dagens antrekk ble den nye buksen fra gårsdagens innkjøp sammen med denne kåpen fra i fjor. Det er så gøy å komme over plagg i garderoben som man har glemt bort. Jeg anbefaler dere alle å ta en ordentlig titt i skap og skuffer denne helgen. Plutselig så dukker det opp gamle skatter ♥ 

Kåpe: Lindex/ Topp: Mango/ Bukse: Lindex/ Clutch: Louis Vuitton

Photos: @mrulriknygaard

15 kommentarer
    1. Hvordan kan du fremstille det slik at det er en uslåelig følelse med helg når du mesteparten av dagene i uken går til skjønnhetssalonger og shopper? Det er det som kalles helg for oss aller fleste:) Virker ikke som om hverdagen din er så hard, så det da er ubeskrivelig med “endelig” helg..

    2. Norwegian Cupcake: Tusen takk for det, snille deg! Ha en superfin helg du også! Fikk forresten aldri svar anngående den lampen jeg spurte deg om? 🙂

    3. Så flott antrekk! Og veldig fine bilder 🙂
      Det hørtes fantastisk ut med helg! Jeg har jobb i helga, er sykepleier og passer på søte små som har kommet til verden for tidlig. Givende jobb, men skulle ønske alle barn ble frisk i helgene, hehe! God helg til dere og god bedring! 🙂

    4. Har du gjort noke nytt med sminken din her? (haha, skikkelig teit spørsmål egentlig:p) Men det va heilt nydelig!:)
      Veldig kult at du kjøre din egen stil <3 Smart å mikse nytt og gammalt:) E så fort at ting berre blir liggande inni skapet og så kjøpe man heller nytt, hehe. Må nok bli flinkare til å dra fram gamle ting eg og:D

    5. Du er super kul! Jeeeesus, hadde aldri rocket ett slikt antrekk så godt som deg! Nydelig hår også… Lucky 🙁 hihi! Ha en super helg.
      (Etter min personelig mening; jeg syntes ikke er så pent med spisse tupper på skoene med slengbukser.. Prøv med et annet par sko, da er antrekket perfecto):)
      Smask<3

    6. Susanne: Hei, Susanne! Jeg har ikke gjort noe nytt, men jeg har sminket meg litt mer enn jeg pleier i hverdagen bare 🙂

      Fortsatt god helg til snille deg <3

    7. Nora: Hehe! Takk for det, Nora.

      Jeg vet ikke om jeg er helt enig med deg her, men skal prøve andre type sko neste gang 🙂

      Ha en fortsatt fin helg <3

    8. Du er bare utrolig flott.Ønsker deg og mannen en riktig god helg.PS å jeg er 40 og leser bloggen din hver dag.Bare rett og slett liker måten du fremstiller deg selv på.

    9. Du er utrolig vakker her, Julianne! Og så håret er helt nydelig, litt mer sideskill enn det du vanligvis har?:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg